  • 1. Data: 2008-05-21 18:57:46
    Temat: Przelew z PL do GB
    Od: Łukasz <f...@p...fm>

    Witam,

    Chciałbym przelać znajomemu na jego konto tyle naszych zł aby na jego
    koncie znalazło się 800 funtów. I tu moje pytanie: z usług jakiego banku
    (instytucji) najlepiej skorzystać, aby taka operacja wyszła jak
    najtaniej? Oczywiście znajomy nie może ponieść żadnych kosztów przelewu.
    Gdyby było to pomocne, mam konto studenckie w PKO SA.

    Pozdrawiam,
    Łukasz.

  • 2. Data: 2008-05-21 20:01:53
    Temat: Re: Przelew z PL do GB
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiście znajomy nie może ponieść żadnych kosztów przelewu.
    > Gdyby było to pomocne, mam konto studenckie w PKO SA.

    Powtórzę linka z poprzedniego wątku:
    http://m2m.ogar.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-oso
    bistych/5/

    kolumna "przelew za granicę"

    Definiując przelew walutowy, wybierasz walutę przelewu (GBP) oraz określasz
    kwotę w tej wybranej walucie (800).
    Z Twojego rachunku prowadzonego w PLN pobierana jest kwota odpowiadająca
    iloczynowi 800 GBP * kurs funta w danym banku w dniu przelewu.
    Pobierana jest również prowizja. Jej wysokość sprawdź sobie już sam w
    tabelach opłat i prowizji dla poszczególnych banków.