  • 1. Data: 2008-05-21 16:33:02
    Temat: kk polbank lub co innego?
    Od: "amused" <a...@b...pl>

    Witam,

    Założenia mam takie :
    1. splacac calosc zadluzenia w okresie bezodsetkowym
    2. czasami rozlozyc jakąś płatność na raty,bo to w wielu przypadkach
    wygodniejsze, niż występowanie o raty w sklepie.
    3. dokonywać takiej ilości transakcji w danych roku,ażeby w następnym zyskać
    przedłużenie karty za darmo.
    4. oczywiście płacić w POS i przez internet oraz ZA GRANICĄ.

    Uważam,że propozycja POLBANKu w tym zakresie jest przyzwoita. Jak jest Wasza
    opinia i co ewentualnie innego sugerujecie ?
    Wskazany jest też podgląd pod r-k kk,choć mogę żyć bez tego. Przelewać na
    r-k kk będę z innego banku. W tym momencie mam charge z ING i Aspiracje
    Nordea i chcę się ich pozbyć,bo ta pierwsza to nieporozumienie - 1% prowizji
    od transakcji w POS i przez internet,no i nie jest klasyczną kredytową -
    zawsze muszę splacić całość. Nie przeszkadza mi to,ale jednak czasem może
    zajść potrzeba skorzystania z prawdziwej kk.

    Jakie są Wasze doświadczenia z ich kk ?

    dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-05-22 07:32:36
    Temat: Re: kk polbank lub co innego?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    amused pisze:

    > Jakie są Wasze doświadczenia z ich kk ?
    >
    > dziękuję za odpowiedzi.

    Podglad nie istnieje - masz jakies takie dziwne saldo, ktore nic nie
    mowi, nie ma nawet informacji w "podgladzie" kiedy i ile masz splacic.

    Wyciagi papierowe sa OK.
    Raty w karcie sa bardzo OK.

    Osobiscie doradzam nowy duecik kart

    Najtansza Mastercard Polbanku (w pierwszym rzdze zalatwic - nie widac w
    BIK) - dwie transakcje miesiecznie (liczone zbiorczo rocznie - 24
    )zalatwiaja sprawe bezplatnego przedluzenia, limit moze byc do 20 tys.

    Do tego pozniej karta visa Newsweek z BZWBK - 50 transakcji rocznie daje
    bezplatne wznowienia, karta chyba wypukla (Moneypl - 5 transakcji
    miesiecznie daje brak comiesiecznej oplaty jest wypukla, sadze, ze
    Newsweek rowniez). Dobry podglad przez net. Po otrzymaniu karty trzeba
    telefonicznie wylaczyc platne ubezpieczenia. Mozna robic przelewy po 3
    zl na konto bankowe, traktowane jako transakcja bezgotowkowa.

    Ustawiasz okresy rozliczeniowe kart w przesunieciu o 2 tygodnie i w
    polowie miesiaca zmieniasz sobie KK do platnosci, zeby je rownomiernie
    obciazac.

  • 3. Data: 2008-05-22 16:45:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g137ip$dac$...@n...wp.pl

    > Najtansza Mastercard Polbanku (w pierwszym rzdze zalatwic - nie widac w BIK) -

    IMO lepiej, gdy widać, ale może ja mam jakieś niezdrowe podejście do spłacania
    długów. ;)

> [...]

    > Ustawiasz okresy rozliczeniowe kart w przesunieciu o 2 tygodnie i w
    > polowie miesiaca zmieniasz sobie KK do platnosci, zeby je rownomiernie

    Zakładasz dwie karty w WBK i z pierwszej spłacasz drugą a z drugiej pierwszą. ;)

    --