  • 1. Data: 2002-01-31 23:33:38
    Temat: inteligo - odpowiedz
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Napisałem do inteligo, czy według nich 23=24? Oto odpowiedź... Liczę, że
    wyjaśni to wszelkie wątpliwości, choć nie kontrowersje...

    I to w nich lubię - żaden sygnał klienta nie jest ignorowany, choć nie
    wiadomo, jak byłby bezsensowny i banalny...

    ***
    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do Pańskiego zgłoszenia dotyczącego nocnego
    przetwarzania danych, informujemy, że z uwagi na ostatnie zmiany w systemie
    informatycznym obsługującym konta Inteligo byliśmy niestety zmuszeni do
    ograniczenia funkcjonalności po północy [odpowiedz cytowana przez Pana w
    punkcie 3 jest prawdziwa]. Informacje cytowane przez Pana z naszego serwisu
    WWW są zatem nieaktualne i zostaną zmienione tak szybko jak to możliwe.
    Oczywiście prowadzimy prace nad zmianą tego stanu rzeczy po stronie naszego
    systemu komputerowego.
    Z drugiej strony prosimy zwrócić uwagę na fakt, że bank nie jest zamknięty
    po 24. Dostępne są niektóre z operacji administracyjnych w serwisie
    telefonicznym.
    Przepraszamy za wprowadzenie Pana w błąd i dziękujemy za zwrócenie
    nam na to uwagi.

    Z poważaniem,

    Zespół Inteligo/Centrum Obsługi Bankowości Detalicznej
    Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.
    ***

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-01 06:57:55
    Temat: Re: inteligo - odpowiedz
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3ckaa$9mm$5@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Napisałem do inteligo, czy według nich 23=24? Oto odpowiedź... Liczę, że
    > wyjaśni to wszelkie wątpliwości, choć nie kontrowersje...

    odpisali prawde i ok.... mi ta przerwa nie przeszkadza choc mogli by ja dac
    na 3 w nocy np.