  • Data: 2005-10-02 13:58:22
    Temat: inteligo - nowa karta visa - zaginęła :(
    Od: "Casiti" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Mam problem. Przed chwilka zauwazylem, ze od 1 tego miesiaca mam
    niewazna karte do bankomatu. No i idąc dalej tym tropem wpadłem na to, że
    następną powinienem jużdawno dostać. Niestety nie mam następnej :(
    Przy zakładaniu konta podałem adres pod którym już nie mieszkam. Boje
    się, że ktoś mógł odebrać mój list z nową kartą i po prostu wyrzucićja do
    kosza. Czy można z tej nowej karty wyciągnąć jakoś pieniądze? zapłącić na
    stacji benzynowej lub sklepie itp ??

    ProszęWas bardzo o możliwie najszybszą odpowiedź
    pzdr
    artur