  • Data: 2005-10-02 14:02:52
    Temat: Re: inteligo - nowa karta visa - zaginęła :(
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Casiti napisał(a):
    > Czesc
    >
    > Mam problem. Przed chwilka zauwazylem, ze od 1 tego miesiaca mam
    > niewazna karte do bankomatu. No i idąc dalej tym tropem wpadłem na to, że
    > następną powinienem jużdawno dostać. Niestety nie mam następnej :(
    > Przy zakładaniu konta podałem adres pod którym już nie mieszkam. Boje
    > się, że ktoś mógł odebrać mój list z nową kartą i po prostu wyrzucićja do
    > kosza. Czy można z tej nowej karty wyciągnąć jakoś pieniądze? zapłącić na
    > stacji benzynowej lub sklepie itp ??

    Gdyby tak bylo (mozna wyciagnac pieniadze itp.) to nikt by konta w PKO
    nie zakladal. Nie mam konta w Inteligo, ale banki zazwyczaj (zawsze?)
    przysylaja karty nieaktywne, a do aktywacji pewnie trzeba zadzwonic i
    zidentyfikoweac sie.
    Wedlug mnie nie masz sie czym martwic.

    P.S.
    Na pewno Inteligo automatycznie wysyla kolejna karte?

    --
    elephanto