  • 11. Data: 2002-02-04 17:14:20
    Temat: Re: [inteligo i euronet] bezpieczenstwo
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Nie będę mógł nic reklamować, bo użyty był MÓJ PIN...

    a nowy regulamin czytales ? jedna z najbardziej korzystnych zmian to
    pelna odpowiedzialnosc inteligo po zastrzezeniu karty § 40 punkt 2

  • 12. Data: 2002-02-04 17:46:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a nowy regulamin czytales ? jedna z najbardziej korzystnych zmian to
    > pelna odpowiedzialnosc inteligo po zastrzezeniu karty § 40 punkt 2

    Czytałem i sam o tym informowałem na pbb. :)

    W domyśle chodziło mi o transakcje przed zastrzeżeniem karty. Wtedy PIN
    udowadnia, że to byłem ja i mogęim nagwizdać. Gdyby nie było PINu, tylko
    podpis, chyba byłoby inaczej...

    Choć regulamin mówi, że klient odpowiada za WSZYSTKIE transakcje dokonane
    przed zastrzeżeniem... Trochę to dziwne...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-02-04 17:57:34
    Od: "witrak" <w...@h...com>

    "Filip Ozimek" <w...@z...edu.pl> wrote in message

    > No tak, ale rownie dobrze mozesz dostac w glowe po podaniu 2 raz PINu...

    Wystarczy aby w przypadku zmiany PINu stary Pin był podawany jak
    podpis - PO wprowadzeniu nowego...

    witrak

  • 14. Data: 2002-02-04 18:15:58
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Choć regulamin mówi, że klient odpowiada za WSZYSTKIE transakcje dokonane
    > przed zastrzeżeniem... Trochę to dziwne...

    w takim razie jak tylko odzyskasz przytomnosc po uderzeniu bejzbolem,
    lec do najblizszej budki (nie probuj nawet szukac w kieszeni
    swojej komorki...) zeby zastrzec karte :))

  • 15. Data: 2002-02-05 22:28:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 13:43:51 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Jeszcze - kleint nagle mdleje przy bankomacie.
    >Rozumiem, że złodziej może wybrać ile da bankomat, tego nic nie zmieni. Ale
    >on może zmienić PIN i narobićjeszcze na przykłąd zakupów z PINem, czy iść do
    >innych bankomatów.

    A co jak zemdleje podczas wprowadzania pinu przy jego zmianie? :-)

    Kiedyś Wajs (jak mu się tam to jego nazwisko nie pisze) przedstawiał
    scenkę wydzierania potwierdzenia i pieniędzy przy kasie. Klient
    zazwyczaj podpisuje kwitek, że dokonał wypłaty, a potem dostaje kasę.
    A więc co, przecież kasjer może powiedzieć ,,spadaj, podpis mam, kasę
    wybrałeś''...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)