  • 1. Data: 2002-02-04 10:18:02
    Temat: Komunikat prasowy Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług
    oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest
    premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy
    mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100
    PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję
    bankową.

    Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat dla klientów, którzy nie mają środków
    na swoich kontach, a przez to nie dokonują na nich żadnych operacji
    finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
    i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie
    podwyższone.

    Andrzej Klesyk , członek zarządu Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA , szef
    bankowości detalicznej: "Decyzja o zmianie opłat i prowizji jest
    podyktowana, przede wszystkim, troską o naszych aktywnych klientów. Po
    drugie dostosowujemy nasze taryfy do warunków rynkowych. Nasza oferta stale
    się rozwija, zdecydowanie wyprzedzając rynek. Klienci otrzymują coraz lepsze
    produkty, coraz bardziej rozwinięte usługi finansowe, które wymagają coraz
    większych nakładów finansowych. Nasza oferta pozwala na maksymalizację
    korzyści klienta, zarówno tych czysto finansowych, jak i tych, dla których
    klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
    i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy".

    Wprowadzenie nowej Tabeli Opłat i Prowizji jest jednym z etapów realizacji
    długoterminowej strategii tworzenia instytucji finansowej świadczącej
    najbardziej kompleksową i nowoczesną ofertę na rynku bankowości
    bezpośredniej w Polsce.

    Nowa tabela opłat jest ważnym krokiem w realizacji bardzo ważnego założenia
    marki Inteligo, "Chodzi o to, aby oferować warunki zdecydowanie lepsze
    klientom aktywnie korzystającym z produktu. Tego samego należy się
    spodziewać w przypadku oprocentowania wkładów, jak
    i nowych produktów pod marką Inteligo, które wprowadzimy w najbliższych
    tygodniach i miesiącach.
    Konto Inteligo pozostanie z pewnością najbardziej wygodnym i zyskownym
    kontem na rynku, a dzięki nowym produktom i usługom będzie spełniało jeszcze
    szerszą gamę oczekiwań klientów" - powiedział Tomasz Kaźmierowski, członek
    zarządu Inteligo Financial Services SA.

    Poprzez wprowadzenie szczegółowej Tabeli Opłat i Prowizji, konto Inteligo
    jako jedno z pierwszych, dostosowuje się do obecnie obowiązującego Prawa
    Bankowego, które wymaga dokładnego określenia wysokości wszystkich opłat i
    prowizji pobieranych od klienta.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-04 10:55:24
    Temat: Re: Komunikat prasowy Inteligo
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    AMRA napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
    >i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie

    Zajebiscie napisane. Eeeee panie Kowalksi tylko dwa przelewy i do do mamy
    nieladnie bach 5zl kary.
    A BTW ciekawe jak bedzie wygladac to podwyzszeie oprocentowania jakas lepsza
    bzdura.

> [...]
    >klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
    >i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy".

    Belkot belkot

> [...]
    >Bankowego, które wymaga dokładnego określenia wysokości wszystkich opłat i

    No pewnie moze jeszcze zapomnieliscie o jakis prowizja za odychanie za
    logowanie
    za otwiranie stron

  • 3. Data: 2002-02-04 11:25:31
    Od: "skarus" <s...@p...fm>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieladnie bach 5zl kary.
    > A BTW ciekawe jak bedzie wygladac to podwyzszeie oprocentowania jakas

    Jestem porażony głębią powyższego spostrzeżenia, oraz jego logiczną
    konstrukcją. Wypowiedzi tego typu są bardzo puczające i stanowią niezły test
    dla mojej inteligencji. Niestety poddaję się i bardzo proszę o wytłumaczenie
    o co chodzi Panu "ROBBO".

    MK

  • 4. Data: 2002-02-04 11:28:13
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    skarus napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    test
    >dla mojej inteligencji. Niestety poddaję się i bardzo proszę o

    heheheh. oj tam przecinkow zapomnialem i szybko pisalem.

    1. Jestem porazony belkotem informacji prasowej
    2. Klasyfikowanie ludzi po ilosci przelewow
    3. Jakas bzdura logiczna. Czym wiecej zaplacisz nam prowizji tym wiecej
    dostaniesz. Choc tak naprawde i tak nam oddasz to co dostaniesz.

  • 5. Data: 2002-02-04 11:36:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100
    > PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję
    > bankową.

    Dlaczego raz na miesiąc?????

    Regulamin mówi o trzech miesiącach bez obrotów!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 6. Data: 2002-02-04 11:37:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "skarus" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    test
    > dla mojej inteligencji. Niestety poddaję się i bardzo proszę o

    Robbo tak ma od samego początku chyba, a przynajmniej jak go znam te kilka
    latek z grup. Nie uznaje przecinków. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-04 11:54:03
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(a) w
    wiadomości: ...
    >latek z grup. Nie uznaje przecinków. :)

    To sie dyslekcja chyba nazywa :)) a faktycznie to taki moj znak poronawczy

  • 8. Data: 2002-02-04 12:38:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Feb 2002 12:54:03 +0100, w <a3lsnj$n55$1@news.tpi.pl>, "ROBBO"
    <r...@s...ec.pl> napisał(-a):

    > Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(a) w
    > wiadomo?ci: ...
    >
    > To sie dyslekcja chyba nazywa :)) a faktycznie to taki moj znak poronawczy

    Że jaki znak? To chyba coś głębszego niż dysleksja, to się chyba
    zwykłe niechlujstwo nazywa ;).

  • 9. Data: 2002-02-04 12:50:11
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Radosław Popławski napisał(a) w wiadomości:
    <2...@4...com>...

    >Że jaki znak? To chyba coś głębszego niż dysleksja, to się chyba
    >zwykłe niechlujstwo nazywa ;).

    Znowu troche OT ale napisze ci tak:

    Kochany u nas taki zapieprz, ze nie nadazamy stawiac kropek.

  • 10. Data: 2002-02-04 17:00:15
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego raz na miesiąc?????
    >
    > Regulamin mówi o trzech miesiącach bez obrotów!

    Kolejna furtka (z ktorej bank moze ale nie musi skorzystac) do walki z
    nieuzywanymi kontami, jesli na rachunku znajduja sie wieksze pieniadze
    to nie sadze zeby bank chcial zamnkac konto nawet po roku niedokonywania
    zadnych operacji. Zreszta przelew pomiedzy wlasnymi rachunkami tez jest
    obrotem, wiec mozna raz na 3 miesiace zrobic obrot, ktory nic nie
    kosztuje,
    mozna tez wyslac quick money na kwote slownie: jeden grosz :)
    Jak ktos nie ma komu to mozna mnie przeslac :)))