  • 1. Data: 2002-02-04 08:02:42
    Temat: Z Pakietu na Lwa w ING BSK
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    "Zachęcony" coraz to nowymi ponagleniami ze strony ING BSK postanowiłem zamienić
    konto Pakiet Plus na Konto Standard 2. Nie chciałem czekać na obniżkę % do
    poziomu 1% lub okolicy, a poza tym od 1 marca będą płatne wszystkie przelewy
    zewn. (50 gr) dla posiadaczy starych kont.
    Nic prostszego, 26.01 klikam na stronie BSKOnline (zmiana oferty) dostaję info,
    że zmiana będzie wykonana w pierwszym dniu roboczym po 28.01.
    Sceptycznie nastawiony do tego typu informacji czekam cierpliwie cztery dni, a
    zmiany nie ma. Wysyłam maila ponaglającego i o dziwo zadziałało. Poinformowano
    mnie, że zmiana będzie wykonana 1.02. Pełen nadziei sprawdzam tego dnia o 23:00
    stan konta a tu dwie niespodzianki:
    1. zła, konto jeszcze jest starego typu
    2. dobra :-) limit debetu powiększył mi się dwukrotnie (do 4k) !!! Bez wniosku,
    podpisu, opłat itp. !!!

    Niestety było to tylko jednodniowe zawirowanie i następnego dnia (2.02) w
    BSKOnline jest już "upragnione" Konto z Lwem i stary debet.
    Cała operacja trwała tydzień ! Pewno w oddziale załatwiłbym to od ręki, no ale
    skoro zachciało się banków wirtualnych to czasem trzeba swoje odcierpieć za
    "ułatwienia" w dostępie do konta :-)

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-02-04 08:12:09
    Temat: Re: Z Pakietu na Lwa w ING BSK
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@k...KILLSPAM.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C5E4022.4070005@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...
> [...]
    przelewy
    > zewn. (50 gr) dla posiadaczy starych kont.

    Czy, gdzies mozna przeczytac na ich stronie o wprowadzeniu oplaty 50 gr za
    przelewy? Skad ta informacja?

  • 3. Data: 2002-02-04 08:30:26
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > wiadomości news:3C5E4022.4070005@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...
    >
    > Czy, gdzies mozna przeczytac na ich stronie o wprowadzeniu oplaty 50 gr za

    Oczywiście nioficjalnie, bo BSK ujawnia zmiany opłat zawsze po fakcie :-(

    PJO podawał takiego linka:
    http://www.ochwal.net/Page1.gif
    http://www.ochwal.net/Page2.gif
    ________

  • 4. Data: 2002-02-04 08:54:49
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Oplata za uzytkowanie VE (mam nadzieje ) bedzie dopiero pobrana przy
    odnowieniu katy, czy jestem w bledzie?(do tej pory w pakiecie 1 karta byla
    za darmo).
    Widac, ze trzeba zmieniac na konto z lwem, bo przelewy beda za darmo, a
    karta tak samo platna.