  • 11. Data: 2010-11-07 11:25:20
    Temat: Re: inteligo - co z kredytowka
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-07 11:56, Jan Werbinski pisze:

    > Zatrzeżenie - mogą dać nową. Rezygnacja, to co innego.

    Nie mogą i nie dadzą. Czytaj regulamin, który podpisujesz.

  • 12. Data: 2010-11-07 14:33:34
    Od: xy <x...@x...sorry>

    slowem PKO BP potrafi wszystko zepsuc :( kredytowka miala byc i
    wyparowala, tabele prowizji ujawniane na ostatnia chwile...

  • 13. Data: 2010-11-07 19:14:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zatrzeżenie - mogą dać nową. Rezygnacja, to co innego.

    sami z siebie nie przysyłają nowej, jeszcze nie słyszałem o takim przypadku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-11-08 08:48:20
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ib5k23$3vf$1@news.onet.pl...
    [...]

> [...]
    > się 100 zł transakcji miesięcznie. Irytujące że 15.11 tabela ma się
    > zmienić; ale nigdzie nie jest dostępna. Napisałem zapytanie przez

    BTW, gdzie jest ta informacja, o której piszesz? Jakoś nie mogę
    znaleźć (może słabo szukam).

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 15. Data: 2010-11-08 10:43:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Telesforze!

    W poniedziałek, 8 listopada 2010, o godz. 09:48:20, napisałeś na temat:
    "inteligo - co z kredytowka"
    Telesfor T...@p...onet.pl, news:ib8dct$2cd$1@news.onet.pl

    > BTW, gdzie jest ta informacja, o której piszesz? Jakoś nie mogę
    > znaleźć (może słabo szukam).

    Zaloguj się do serwisu, na górze info i...

    Informujemy, że 15 listopada 2010 roku zmienia się Tabela opłat i prowizji
    kont Inteligo, [...] opłata będzie równa 0 zł. Jeśli suma
    wydatków będzie niższa, miesięczna opłata wyniesie 4 zł.

    --
    Hej!
    TZ

    - Padły trzy strzały i niedźwiedź. -

  • 16. Data: 2010-11-13 14:42:02
    Od: "Michał Witkowski" <m...@W...gazeta.pl>

    xy <x...@x...sorry> napisał(a):

    > Miala wejsc do oferty inteligo nowa karta kredytowa i... zadnych info na
    > stronie www. :( Cos wiadomo wiecej?

    Karta kredytowa i nowe narzędzia autoryzacją mają być dostępne od 15.11.2010.

  • 17. Data: 2010-11-15 10:36:19
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 13.11.2010 15:42, Michał Witkowski wrote:

    > Karta kredytowa i nowe narzędzia autoryzacją mają być dostępne od 15.11.2010.

    czyli od dzis - i są?
    Marx

  • 18. Data: 2010-11-15 19:26:19
    Od: "Michał Witkowski" <m...@W...gazeta.pl>