  • 1. Data: 2004-10-07 12:27:06
    Temat: inteligo, a prywatyzacja PKO
    Od: "śledzioo" <s...@p...onet.pl>

    Macie jakieś informacje czy bedzie można kupić przelewem(inteligo) akcje
    PKO?

  • 2. Data: 2004-10-07 12:32:04
    Temat: Re: inteligo, a prywatyzacja PKO
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 14:27, śledzioo wrote:
    > Macie jakieś informacje czy bedzie można kupić przelewem(inteligo) akcje
    > PKO?

    W prospekcei jest jest "można opłacić przelewem z ROR prowadzonego przez
    PKOBP "
    konto inteligo niby spełnia ten warunek. Pytanie czy system przyjmowania
    lokat o tym wie :-)
    KJ

  • 3. Data: 2004-10-07 12:38:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > W prospekcei jest jest "można opłacić przelewem z ROR prowadzonego przez
    > PKOBP "
    > konto inteligo niby spełnia ten warunek. Pytanie czy system przyjmowania
    > lokat o tym wie :-)

    No właśnie. Dam sobie obciąć rękę, że nie będą akceptowali inteligo.
    Jednak jestem przeogromnie ciekawy na co się powołają, jeśli zacytuje
    się fragment prospektu i pokaże umowę prowadzenia RORu w inteligo.

  • 4. Data: 2004-10-07 12:41:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jednak jestem przeogromnie ciekawy na co się powołają, jeśli zacytuje
    > się fragment prospektu i pokaże umowę prowadzenia RORu w inteligo.

    Ja to na co? Na "Misia" oczywiście - "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam
    pan zrobisz?" :-))))

  • 5. Data: 2004-10-07 12:41:23
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 14:38, Wojciech Nawara wrote:

    > No właśnie. Dam sobie obciąć rękę, że nie będą akceptowali inteligo.
    > Jednak jestem przeogromnie ciekawy na co się powołają, jeśli zacytuje
    > się fragment prospektu i pokaże umowę prowadzenia RORu w inteligo.
    A to Ty jeszcze nie w kolejce :-) Czy może stacza wynająłeś ;-D
    KJ

  • 6. Data: 2004-10-07 12:48:11
    Od: jareksob <j...@p...onet.pl>

    śledzioo napisał(a):
    > Macie jakieś informacje czy bedzie można kupić przelewem(inteligo) akcje
    > PKO?

    POK Inteligo nie jest wymieniony w prospekcie emisyjnym. Transakcji
    przelewu z Inteligo do PKO BP, pracownik PKO BP nie jest w stanie
    zrobić, więc wątpię.

    jarek

  • 7. Data: 2004-10-07 13:28:56
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jareksob" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > POK Inteligo nie jest wymieniony w prospekcie emisyjnym. Transakcji przelewu z
    > Inteligo do PKO BP, pracownik PKO BP nie jest w stanie zrobić, więc wątpię.

    Rozwieję Wasze wątpliwości. Klienci, zakupujący Lokaty _będą_ mogli dokonywać
    przelewów z rachunków Inteligo. Tutaj jest tylko jeden mały problem: PKO BP
    jeszcze nie posiada dostepu on-line'owego do rachunków Inteligo więc procedura
    sprzedaży Lokaty dla takiego klienta może się nieco wydłużyć (kasjerka będzie
    musiała telefonicznie sprawdzić wypłacalność takiego klienta) a jak wiadomo czas
    będzie tutaj najważniejszy.
    yamma

  • 8. Data: 2004-10-07 13:32:13
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwieję Wasze wątpliwości. Klienci, zakupujący Lokaty _będą_ mogli dokonywać
    > przelewów z rachunków Inteligo.

    Przepraszam ale wyszło tak, jakby ktoś mnie ocenzurował. Oczywiście: będą mogli
    dokonywać przelewy z rachunków Inteligo (tak chyba jest bardziej po polskiemu).
    yamma

  • 9. Data: 2004-10-07 13:43:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A to Ty jeszcze nie w kolejce :-) Czy może stacza wynająłeś ;-D

    Narazie na L4 jestem, co ma mnie w kolejce kontrola przyłapać. ;-)

    Jutro L4 się kończy, to i stać będę. Psiwór wezmę jakiś, deszcz poleci,
    to się rozchoruję i nie dość, że pierwszy będę, to jeszcze znowu na L4
    będzie można iść. ;-)

    A tak poza tematem - ile może kosztować jedna akcja? Tak pi razy drzwi,
    bo ja na giełdzie to się znam tak, jak na germanistyce...

  • 10. Data: 2004-10-07 13:50:42
    Od: "śledzioo" <s...@p...onet.pl>

    pieknie :-D
    a Wojtkowi zaraz ta reke obetniemy ;-)