  • 11. Data: 2004-10-07 14:26:15
    Temat: Re: inteligo, a prywatyzacja PKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    yamma napisał(a):

    > Rozwieję Wasze wątpliwości. Klienci, zakupujący Lokaty _będą_ mogli
    > dokonywać przelewów z rachunków Inteligo. Tutaj jest tylko jeden mały
    > problem: PKO BP jeszcze nie posiada dostepu on-line'owego do rachunków
    > Inteligo więc procedura sprzedaży Lokaty dla takiego klienta może się
    > nieco wydłużyć (kasjerka będzie musiała telefonicznie sprawdzić
    > wypłacalność takiego klienta) a jak wiadomo czas będzie tutaj
    > najważniejszy.

    Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić.

  • 12. Data: 2004-10-07 17:43:15
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    "Informacja dodatkowa dla posiadaczy kont Inteligo

    Od 11 października będziesz mógł założyć Lokatę Prywatyzacyjną udając
    się do jednego ze specjalnie oznakowanych oddziałów PKO Banku Polskiego.

    Oferta jest ważna do 21 października bądź do momentu, gdy środki
    zgromadzone na wszystkich Lokatach Prywatyzacyjnych osiągną kwotę 720
    000 000 zł. Lokaty Prywatyzacyjne będą zakładane w kolejności zgłaszania
    się klientów.

    Uwaga ! Jeżeli posiadasz konto Inteligo nie musisz dokonywać wpłat na
    Lokatę w formie gotówkowej! Wystarczy, że udając się do Banku zabierzesz
    ze sobą dowód osobisty i kartę kodów jednorazowych.

    Dysponent w kasie Banku przyjmie Twoje zlecenie i skontaktuje się z
    konsultantem Inteligo w celu założenia blokady na wybranym przez Ciebie
    rachunku w ramach konta Inteligo, dlatego przed wizytą w Banku przygotuj
    numer lub nazwę rachunku na którym ma zostać założona blokada.
    Potwierdzenie założenia blokady na Twoim rachunku będzie wymagało
    podania kodu z karty kodów jednorazowych.

    W przypadku posiadaczy konta Inteligo, po otwarciu Lokaty
    Prywatyzacyjnej w wyznaczonym oddziale Banku, środki przeznaczone na
    Lokatę zostaną przekazane z konta Inteligo w formie bezgotówkowej na
    rachunek Lokaty. Przelew środków może nastąpić jedynie z indywidualnego
    lub wspólnego konta Inteligo."

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=info_dod/zone=-1/se
    ction=ogol

  • 13. Data: 2004-10-07 20:27:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    oboista napisał(a):

    > "Informacja dodatkowa dla posiadaczy kont Inteligo

    No, to tnijcie tę rękę, tnijcie. Ja sobie dam radę bez niej. ;-(

    :-)

  • 14. Data: 2004-10-08 18:38:26
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał w
    wiadomości news:ck3jha$cfn$1@news.elsat.net.pl...

    > Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=info_dod/zone=-1/se
    ction=ogol/layout=prywatyzacja
    yamma