  • 1. Data: 2004-10-07 06:16:29
    Temat: [rzepa] schodzi na psy
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    bo w dzisiejszym dodatku 'Moje pieniadze' podaje nieaktualne % dla
    Volkswagen Bank direct

    GP

  • 2. Data: 2004-10-07 10:51:26
    Temat: Re: [rzepa] schodzi na psy
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Oct 2004 08:16:29 +0200, w <ck2mum$6c7$1@inews.gazeta.pl>, "ATZ Rzeszow"
    <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał(-a):

    > bo w dzisiejszym dodatku 'Moje pieniadze' podaje nieaktualne % dla
    > Volkswagen Bank direct

    Rzepa zeszła na psy parę lat temu, gdy pisała o propagowaniu pornografii przez
    polskie serwery news.

  • 3. Data: 2004-10-07 10:56:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > Rzepa zeszła na psy parę lat temu, gdy pisała o propagowaniu
    > pornografii przez polskie serwery news.

    Z ciekawosci - ktory dziennik teraz utrzymuje poziom? "Fakt"? :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-10-07 10:59:05
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 12:56, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Z ciekawosci - ktory dziennik teraz utrzymuje poziom? "Fakt"? :D

    No własnie ciężko taki znaleźć :-(

    KJ

  • 5. Data: 2004-10-07 11:00:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > No własnie ciężko taki znaleźć :-(

    Czyli sprobujmy wybrac ten, ktory najmniej sie negatywnie "wyroznia".
    Moim zdaniem nalezy tutaj wlasnie Rzepa.

  • 6. Data: 2004-10-07 12:07:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Oct 2004 12:56:42 +0200, w <ck37dc$s0m$1@news.onet.pl>, "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Z ciekawosci - ktory dziennik teraz utrzymuje poziom? "Fakt"? :D

    Nie wiem, nie czytam, wierzę na słowo :D

  • 7. Data: 2004-10-07 12:07:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Oct 2004 13:00:27 +0200, w <ck37kd$ekd$1@news.onet.pl>, "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Czyli sprobujmy wybrac ten, ktory najmniej sie negatywnie "wyroznia".
    > Moim zdaniem nalezy tutaj wlasnie Rzepa.

    A moim ROTFL :)
    Ale może ostatnio się zmienili... choć jakoś nie wydaje mi się.

  • 8. Data: 2004-10-07 19:54:00
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ck37kd$ekd$1@news.onet.pl...

    > Czyli sprobujmy wybrac ten, ktory najmniej sie negatywnie "wyroznia".
    > Moim zdaniem nalezy tutaj wlasnie Rzepa.
    A w Rzepie najbardziej wyróżnia się "specjalista od finansów" Blajer :)))
    żal dupe ściska...

  • 9. Data: 2004-10-07 20:00:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba <b...@b...gazeta.pl> wrote:
    > A w Rzepie najbardziej wyróżnia się "specjalista od finansów" Blajer
    > :))) żal dupe ściska...

    Zazdrosniki ;)
    Komu nie zdarzaja sie jakies wpadki?
    Dziennikarza latwo wprowadzic w blad - i specjalnie lub nie ludzie tak
    robia. A wszystkiego tak nie sprawdzisz.

  • 10. Data: 2004-10-07 20:02:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zazdrosniki ;)
    > Komu nie zdarzaja sie jakies wpadki?
    > Dziennikarza latwo wprowadzic w blad - i specjalnie lub nie ludzie tak
    > robia. A wszystkiego tak nie sprawdzisz.

    Eeee tam zazdrośniki. Ja tam ma Blajera na celowniku od dawna - podstawowych
    rzeczy nie chce mu sie sprawdzać, a w gazecie to puszczają. Żenada.