  • 11. Data: 2003-04-16 10:17:36
    Temat: Re: [ing] wypowiedzenie
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartosz wrote:

    > Ale nikt sie mnie nie pytal czy ja chce czy nie. Od razu poprosili
    > mnie o login i sami zalatwili sprawe. Co prawda dla mnie to nie
    > tragedia bo nie korzystam juz z uslug tego banku i szczerze mowiac na
    > dzien dzisiejszy nie zamierzam.

    a ja bym po prostu odmowil argumentujac ze ja nie rezygnuje z uslug ING ale
    jedynie z Konta osobistego. Z innych rachunkow zamierzam korzystac nadal.
    INGBankonline nie jest zwiazany z kontem a mozna go miec np. posiadajac w
    ING inny rachunek, np. OKO.

    D.

  • 12. Data: 2003-04-16 10:26:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > oplata ma byc za polaczenie z HaloSlaski a nie za INGBankOnline (ktory
    > bedzie nadal bezplatny).

    Uff... to całe szczęście, bo myślałem że miarka naprawdę się już
    juz przebrała i na mnie tez przyjdzie czas zamykać tam konto.

    Pix

  • 13. Data: 2003-04-16 10:26:37
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ING inny rachunek, np. OKO.
    >
    > D.
    >
    > Ciekawe to co piszesz. Sprawdzilem w regulaminie tej uslugi, ze moze
    zostac udostepniona posiadaczom ror.Co do rozwiazania umowy o dostep jest
    taki zapis:
    Umowa może zostać rozwiązana przez Bank: b)z dniem zamknięcia rachunku
    oszczędnościowo - rozliczeniowego lub rachunku bieżącego/pomocniczego
    wskazanego w Umowie jako właściwy do pobierania opłat i prowizji związanych
    z ING BankOnLine.

  • 14. Data: 2003-04-16 13:10:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Koledze Wojciechowi chyba pomylil sie dostep przez telefon z dostepem
    przez
    > Internet

    Dokładnie! :-)

    Sorki za dezinformację. :-)