  • 1. Data: 2003-04-16 08:52:16
    Temat: KK MC BPHPBK I PKO BP
    Od: t...@w...pl

    Witam,

    Przymierzam się do zmiany wysłużonej Visy na MC. Szukam karty rozlicznej w
    strefie Euro bezpośrednio na złotówki. Drugi warunek to odpowiedzialność banku
    min 24 h przed zastrzeżeniem. Tego właśnie dotyczy moje pytanie. W BPHPBK nie
    doszukałem sie takiej opcji, ale może jest? W PKO BP opcje jest, ale nie
    znalazłem ceny.

    A może jakieś inne pomysły?

    Dzięki za pomoc.

    Tom

  • 2. Data: 2003-04-16 09:19:00
    Temat: Re: KK MC BPHPBK I PKO BP
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Użytkownik <t...@w...pl> oznajmil(a):
    > odpowiedzialność banku min 24 h przed zastrzeżeniem. Tego
    właśnie
    > dotyczy moje pytanie. W BPHPBK nie doszukałem sie takiej opcji,
    ale
    wszystkie karty BPHPBK objęte są pakietem "Bezpieczne transakcje"
    (odpowiedzialność dla banku na 24 h przed zgłoszeniem)...
    kredytówki bez dodatkowych opłat...

    G.

  • 3. Data: 2003-04-16 09:20:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    t...@w...pl writes:

> [...]
    > dotyczy moje pytanie. W BPHPBK nie doszukałem sie takiej opcji, ale
    > może jest? W PKO BP opcje jest, ale nie znalazłem ceny.

    Dla karty "elektrycznej" (blekitnej) 24 h - 2 zl/miesiac, 48 h - 3
    zl/miesiac

    Dla karty zwyklej (srebrnej) odpowiednio 3/5 zl, dla zlotej 5/7.

    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=1

    MJ

  • 4. Data: 2003-04-16 09:31:47
    Od: t...@w...pl

> [...]
    > wszystkie karty BPHPBK objęte są pakietem "Bezpieczne transakcje"
    > (odpowiedzialność dla banku na 24 h przed zgłoszeniem)...

    To ciekawe, bo w regulaminie kart kredytowych (na www) stoi że odpowiedzialność
    banku dopiero po zastrzeżeniu, i to powyżej 200 PLN. Bezpieczne transakcje są w
    regulaminie międzynarodowych kart płatniczych, który nie ma zastosowania do
    kredytówek. Poza tym jest tam limit odpowiedzialności banku 5 000 PLN.

    Regulaminu Bezpiecznych transakcji na www nie znalazłem.

    Tom

  • 5. Data: 2003-04-16 09:32:19
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

    [...]
    > Dla karty "elektrycznej" (blekitnej) 24 h - 2 zl/miesiac, 48 h - 3
    > zl/miesiac

    Ale to chyba karta o zasięgu krajowym...
    No i nie "klasyczny" MC a MC Electronic.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2003-04-16 09:50:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Ale to chyba karta o zasięgu krajowym...

    A rzeczywiscie. W takim razie zostaje srebrna z oplata 3/5 zl.

    > No i nie "klasyczny" MC a MC Electronic.

    No przeciez napisalem "elektryczna". 8-)

    MJ

  • 7. Data: 2003-04-16 09:51:04
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Ale to chyba karta o zasięgu krajowym...
    > No i nie "klasyczny" MC a MC Electronic.

    Dla MC silver 3 zł-24h, 5zł-48h i doliczają za obligatoryjne ubezpieczenie
    0,06% od kwoty w dniu rozliczenia.

  • 8. Data: 2003-04-16 10:32:55
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Użytkownik <t...@w...pl> oznajmil(a):
    > Regulaminu Bezpiecznych transakcji na www nie znalazłem.
    strona jest raczej słaba...
    sprawa jest pewna na 100% bo korzystam z tego...
    jeżeli Cię poważnie interesuje temat to lepij zadzowń na
    infolinię albo odwiedź jakiś oddział...

    G.

  • 9. Data: 2003-04-16 11:39:10
    Od: K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl>

    Użytkownik Gello napisał:
> [...]
    > wszystkie karty BPHPBK objęte są pakietem "Bezpieczne transakcje"
    > (odpowiedzialność dla banku na 24 h przed zgłoszeniem)...

    opłata 2zł/miesiąc - lub 0 zł jeśli co najmniej 4 transakcje
    bezgotówkowe kartą w miesiącu.

    K.

    PS. Informacja mierna - najwięcej można się dowiedzieć z TOiP

  • 10. Data: 2003-04-16 12:18:22
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

    [...]
    > No przeciez napisalem "elektryczna". 8-)

    A Tom pytał się o MC a nie o MC Electronic. 8-)

    Pozdrawiam :-)
    Prof_Ex