  • 1. Data: 2004-01-14 22:39:36
    Temat: mBank: Historia banku, który złapał finanse w sieć
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Po historii powstania Inteligo, ktora ukazala sie w Bankier.pl prawie rok
    temu przyszedl czas na mBank.
    Historia powstania mBanku
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=987889&position=1

    Teraz juz nie bedzie watpliwosci skad sie wzial mBank, dlaczego dwa podobne
    banki w BRE itp :) (i co wspolnego z mBankiem ma Pekao SA, PKO BP i...
    Inteligo)
    Mam nadzieje, ze sie przyda.
    Swoja droga zdziwilem sie z lekka po "wczytaniu" w biografie S.
    Lachowskiego. Kto by pomyslal, ze to "wychowanek"... Balcerowicza :)

    --
    Pisarz gminny ;)
    Michal 'Amra' Macierzynski

  • 2. Data: 2004-01-14 23:21:17
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    napisał w wiadomości news:bu4gf3$o28$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Swoja droga zdziwilem sie z lekka po "wczytaniu" w biografie S.
    > Lachowskiego. Kto by pomyslal, ze to "wychowanek"... Balcerowicza :)

    Juz wiem po co byl Ci potrzebny artykul z Businessweeka ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-01-15 07:25:00
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bu4gf3$o28$1@news.onet.pl...
    > Po historii powstania Inteligo, ktora ukazala sie w Bankier.pl prawie rok
> [...]

    No i rośnie nam legenda :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2004-01-15 08:11:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Witkowski <m...@N...pl> wrote:
    > Juz wiem po co byl Ci potrzebny artykul z Businessweeka ;)

    Ten akurat do historii ING direct ;)

  • 5. Data: 2004-01-15 11:19:11
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:bu4gf3$o28$1@news.onet.pl...

    > Swoja droga zdziwilem sie z lekka po "wczytaniu" w biografie S.
    > Lachowskiego. Kto by pomyslal, ze to "wychowanek"... Balcerowicza :)

    Czy teraz uslyszymy haslo:
    "Balcerowicz i Lachowski musza odejsc!".
    Mam nadzieje, ze jednak nie...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2004-02-07 17:16:10
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 15 Jan 2004 12:19:11 +0100, "Marcin" <n...@n...com> wrote:

    >Witam

    >Czy teraz uslyszymy haslo:
    >"Balcerowicz i Lachowski musza odejsc!".
    >Mam nadzieje, ze jednak nie...

    Taraz chyba masz nadzieje, ze tak? ;>

  • 7. Data: 2004-02-07 17:17:05
    Od: devnull <d...@n...net>