  • 11. Data: 2012-04-12 09:27:16
    Temat: Re: [info] KK MC World w Aliorze dożywotnio bez opłaty za wznowienie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:19:12 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > czy was porąbał co to za promocja?
    >
    > Opłata za wznowienie karty - 150 zł hahahahah

    Nawet w temacie stoi jak byk ale Cię chyba emocje poniosły.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-04-12 09:29:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 20:42:55 +0200, osa napisał(a):

    > Okresowo pojawiają się różne daty zakończenia promocji. Zdaje się, że w
    > październiku/listopadzie też takie coś było ;) Widać się nie sprzedaje
    > bez promocji ;)

    Wydaje mi się że jako rezerwowa kk to się względnie nadaje. Trzeba tylko
    pamiętać o tych 4 transakcjach na m-c (szkoda że nie ma 48 na rok). Jest
    jakieś tam ubezpieczenie i program fingielkowy, więc tragedii nie ma.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2012-04-12 11:39:59
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 12.04.2012 xbartx <b...@h...net> napisał/a:

    > Hmmm no to chyba zdecydowanie 'do' a nie 'o'.

    Zdecydowanie "o". O 20 procent, nie o 20 pkt procentowych.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 14. Data: 2012-04-12 12:00:17
    Temat: Re: [info] KK MC World w Aliorze dożywotnio bez opłaty za wzno
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    a szanowni grupowicze jak alior przyznaje i rozpatruje wnioski?

    przy jakich dochodach jest sens starania się o tę kartę? czy ostre są
    procedury u nich? czy chcą jakichś zaświadczeń z pracy?

    dajmy np. mam dochody 2100 zł netto czy jest szansa że przyznają mi tę kartę

    bo widzę że raczej ta karta jest dla bogaczów - minimalny limit nie może być
    niższy niz 5000 zł

  • 15. Data: 2012-04-12 12:59:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.04.2012 09:24, xbartx pisze:

    > Hmmm no to chyba zdecydowanie 'do' a nie 'o'.

    W tym przypadku zarówno "o" jak i "do" pasują.

    p. m.

  • 16. Data: 2012-04-12 15:30:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:00:17 +0000, napisał(a):

    > a szanowni grupowicze jak alior przyznaje i rozpatruje wnioski?

    A chyba różnie ;)

    > bo widzę że raczej ta karta jest dla bogaczów - minimalny limit nie może
    > być niższy niz 5000 zł

    No niekoniecznie. Właśnie się dowiedziałem, że zaproponowano kartę
    osobie, która jakieś tam ma regularne wypływy do Aliora ale na pewno
    poniżej 2k na m-c. Niestety nie wiem jaki limit zaproponowali.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2012-04-12 19:13:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:28:47 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Obniżone o 20%, czyli np. zamiast 25% będzie 20%.

    No to jasne nie spoglądnąłem ile jest domyślnie. Aczkolwiek uważam, że
    taki zapis trochę wprowadza w błąd (taka marketingowa sztuczka) i powinno
    być jasno napisane w stylu "oprocentowanie karty 20% dożywotnio stałe"
    czy jakoś tak.

    Xenocide

  • 18. Data: 2012-04-13 07:35:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 17:13:33 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > uważam, że taki zapis trochę wprowadza w błąd

    Zapis jest precyzyjny, tylko spora część narodu nie odróżnia procentu i
    punktu procentowego. Wśród bankowców też.

    > (taka marketingowa sztuczka)

    Braku marketingowych sztuczek to już się raczej nigdzie nie spodziewajmy.

    > i powinno
    > być jasno napisane w stylu "oprocentowanie karty 20% dożywotnio stałe"

    To akurat byłby strzał we własną stopę ze strony banku.

    AK

  • 19. Data: 2012-04-14 16:51:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 23:10:11 +0200, MichalL napisał(a):

    > Z powyższtch powodów to ubezpieczenie ma dość ograniczone zastosowanie.

    Wczoraj miałem chwilkę i poczytałem dokumenty o tym ubezpieczeniu. Według
    mnie lipa to jest i tyle. Koszty mogą być zdecydowanie większe niż
    kupienie sobie osobnego ubezpieczenia na czas wyjazdu w jakimś tam swoim
    sprawdzonym kanale.

    Xenocide