  • 1. Data: 2012-04-10 22:11:00
    Temat: BGŻ Optima lokata jednodniowa - co od maja?
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Pospekulujmy, co się stanie od 1 maja z jednodniowymi lokatami Optima.
    Czy BGŻ pozwoli na to, żeby środki odpłynęły do Aliora czy do eurobanku?
    A może utrzyma oprocentowanie? Albo wprowadzi inną lokatę z
    oprocentowaniem większym niż konkurencja?

    No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
    alternatywą dla lokat w innym banku. Chętni do ucieczki z Optimy już się
    tu ujawnili :-)

    --
    notveryoldman

  • 2. Data: 2012-04-10 22:32:45
    Temat: Re: BGŻ Optima lokata jednodniowa - co od maja?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 22:11, notveryoldman pisze:
> [...]
    > A może utrzyma oprocentowanie? Albo wprowadzi inną lokatę z
    > oprocentowaniem większym niż konkurencja?

    Wydaje mi się, że rezygnują z jednodniowych (które nie mają już przewagi
    w postaci omijania belki) i zostawią KO na 5.8 dla opornych i 6.5 dla
    ukrywających środki u konkurencji ;)

    > No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
    > alternatywą dla lokat w innym banku.

    Wg nich jest ;)

    > Chętni do ucieczki z Optimy już się
    > tu ujawnili :-)

    ... i dziś rano zrealizowali swe groźby ;)

  • 3. Data: 2012-04-10 22:35:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4f8493db$0$1295?

    > No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
    > alternatywą dla lokat w innym banku. Chętni do ucieczki z Optimy już się
    > tu ujawnili :-)

    Ujawniam się po raz kolejny :)

  • 4. Data: 2012-04-10 22:48:09
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    osa pisze:

    > ... i dziś rano zrealizowali swe groźby ;)

    ...a ci co nie zrealizowali nie uczynili tego tylko dlatego, że Alior
    przedłużył ofertę, więc można possać optimowe 6.48 przez kolejne 2
    tygodnie, wielkie czyszczenie Optimy będzie dopiero 25-26 kwietnia.

  • 5. Data: 2012-04-10 23:02:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 22:48, knrdz pisze:

    > ....a ci co nie zrealizowali nie uczynili tego tylko dlatego, że Alior
    > przedłużył ofertę, więc można possać optimowe 6.48 przez kolejne 2
    > tygodnie, wielkie czyszczenie Optimy będzie dopiero 25-26 kwietnia.

    Szczęśliwi Ci którzy wczoraj o tym wiedzieli ;) A jeśli taka informacja
    była na stronie Aliora wcześniej to czemu nikt nie napisał? ja się pytam
    się :P

  • 6. Data: 2012-04-10 23:03:29
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "knrdz" <p...@v...cy> napisał w wiadomości

    > ...a ci co nie zrealizowali nie uczynili tego tylko dlatego, że Alior
    > przedłużył ofertę, więc można possać optimowe 6.48 przez kolejne 2
    > tygodnie, wielkie czyszczenie Optimy będzie dopiero 25-26 kwietnia.

    Dzis znajoma dostala 6,5% w DB na lokate 6m
    czyli jak widac nie jest to juz jakis szczegolnie lakomy kąsek
    - pewnie niabawem dolacza tez inne banki jak poczuja posuche na kontach ;)

  • 7. Data: 2012-04-10 23:25:22
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    osa pisze:

    > Szczęśliwi Ci którzy wczoraj o tym wiedzieli ;) A jeśli taka informacja
    > była na stronie Aliora wcześniej to czemu nikt nie napisał? ja się pytam
    > się :P

    Informacji nie było, ale nawet w poniedziałek można było składać wnioski
    i przychodziły potwierdzenia (o tym ktoś tu zresztą pisał), więc czas na
    czyszczenie Optimy był co najmniej do czwartku.

  • 8. Data: 2012-04-10 23:33:23
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 23:25, knrdz pisze:

    > Informacji nie było, ale nawet w poniedziałek można było składać wnioski
    > i przychodziły potwierdzenia (o tym ktoś tu zresztą pisał), więc czas na
    > czyszczenie Optimy był co najmniej do czwartku.

    Chyba, że się wcześniej (w sobotę lub niedzielę) zerwało lokaty i
    zleciło przelew (z datą poniedziałkową oczywiście) ;) Wtedy środki w
    poniedziałek w południe były w Aliorze ;)

    Jeśli będzie mi się chciało to zerwę te lokaty pod koniec miesiąca i
    założę jeszcze raz, zawsze to 20 dni pewnego oprocentowania więcej ;)

  • 9. Data: 2012-04-11 08:50:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 23:33:23 +0200, osa napisał(a):

    > Chyba, że się wcześniej (w sobotę lub niedzielę) zerwało lokaty i
    > zleciło przelew (z datą poniedziałkową oczywiście) ;) Wtedy środki w
    > poniedziałek w południe były w Aliorze ;)

    W ten poniedziałek (09.04.2012) to chyba raczej nie.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-04-11 17:38:22
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    We wtorek, 10 kwietnia 2012, o godz. 22:32:45, napisałaś na temat: "BGŻ Optima
    lokata jednodniowa - co od maja?"
    osa o...@g...pl.ee, news:jm25df$97a$1@inews.gazeta.pl

    > Wydaje mi się, że rezygnują z jednodniowych (które nie mają już przewagi
    > w postaci omijania belki) i zostawią KO na 5.8 dla opornych i 6.5 dla
    > ukrywających środki u konkurencji ;)

    A czy może już ktoś sprawdził i przeliczył czy lokata jednodniowa 6,48% (teraz z
    belką) nie stała się mniej opłacalna niż KO 5,8/6,5% ?
    Chodzi o dzienną kapitalizację odsetek i zaokrąglenia w górę, na KO mamy
    kapitalizację miesięczną. Więc chyba się mniej straci na tych zaokrągleniach
    miesięcznych niż dziennych?

    Chociaż zerwanie lokaty będzie skutkowało oprocentowaniem na KO "tylko" 5,8% ale
    mniejsza już o to.

    --
    TZ

    - Skawiński upadł na piasek i zaczął tęsknić za ojczyzną. -