  • 1. Data: 2012-04-11 19:03:21
    Temat: [info] KK MC World w Aliorze dożywotnio bez opłaty za wznowienie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie zauważyłem coś takiego w Aliorze:

    Specjalna oferta cenowa karty World MasterCard(R) - obowiązuje do 30
    czerwca 2012 r.!

    0 zł za wydanie karty
    0 zł za wznowienie karty - na zawsze
    oprocentowanie obniżone o 20% - na zawsze

    <http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kar
    ty_kredytowe/
    karta_kredytowa_world>

    Szczególnie ciekawe jest to oprocentowanie (może tam powinno być 'do' a
    nie 'o'?) ale nie wgryzałem się w szczegóły.

    Wychodzi na to, że jedynym warunkiem bezpłatności są 4 transakcję w
    miesiącu - inaczej 5 zł.

    Karta posiada jakiś program z fingielkami od MC:

    <http://www.mastercard.com/plp/personal/pl/findacard
    /worldcard/
    index.html#/katalog/>

    i do tego ubezpieczenie:

    <http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
    dokumentow/
    klienci_indywidualni/inne/owu_world_mastercard.pdf>

    Xenocide

  • 2. Data: 2012-04-11 19:28:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 17:03:21 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > Szczególnie ciekawe jest to oprocentowanie (może tam powinno być 'do' a
    > nie 'o'?) ale nie wgryzałem się w szczegóły.

    Obniżone o 20%, czyli np. zamiast 25% będzie 20%.

    AK

  • 3. Data: 2012-04-11 20:42:55
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-11 19:03, xbartx pisze:

    > Specjalna oferta cenowa karty World MasterCard(R) - obowiązuje do 30
    > czerwca 2012 r.!

    Okresowo pojawiają się różne daty zakończenia promocji. Zdaje się, że w
    październiku/listopadzie też takie coś było ;) Widać się nie sprzedaje
    bez promocji ;)

  • 4. Data: 2012-04-11 21:19:12
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    czy was porąbał co to za promocja?

    Opłata za wznowienie karty - 150 zł hahahahah

    (no nie łaskawcy: 0 zł (pod warunkiem wykonania transakcji na łączną kwotę
    min. 25000 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy)
    75 zł (pod warunkiem wykonania transakcji na łączną kwotę min. 12500 zł w
    ciągu ostatnich 12 miesięcy)

    czy wy naprawde robicie przez rok 25.000 obrotu jednsa karta - to wychodzi
    2.100 zł miesiecznie

    no to sami krezusi na tej grupie - niestety ja moge pomarzyc o tym zeby moc
    tyle wydawac - ale coz po prostu jestem do kitu - i moja wian ze zarabiam
    tylko niecałe 2000 zł. no ale cóż takie zycie

    gratuluje wam takich dochodów

  • 5. Data: 2012-04-11 22:09:55
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Pisze jak byk:
[...]

    Więc nie ma co chichotać i wyciągać standartowej TOiP.

  • 6. Data: 2012-04-11 23:10:11
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > i do tego ubezpieczenie:
    >
    > <http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
    dokumentow/
    > klienci_indywidualni/inne/owu_world_mastercard.pdf>

    Takie teksty mocno utrudniają korzystanie z ubezpeiczenia:

    PODRÓŻ: podróż Za Granicą, rozpoczynająca się w Okresie Ubezpieczenia, trwająca
    nie krócej niż 3 dni (minimum 2 noclegi) i nie dłużej niż 60 dni, pod warunkiem
    uprzedniego opłacenia kosztów podróży lub zakwaterowania Kartą.

    Często noclegi są w walucie kraju docelowego, a karta ma słabe kursy. A jeżeli
    na przykład lecę LOT-em, to mam kilka procent rabatu na cenę biletu przy
    płaceniu kartą LOT. Zresztą czasem za bilety lotnicze też płacę za granicą i
    wraca problem słabych kursów.

    Z powyższtch powodów to ubezpieczenie ma dość ograniczone zastosowanie.

    Za to koszty leczenia rodziny to fajna sprawa.

    MichalL

  • 7. Data: 2012-04-11 23:46:14
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

> [...]
    > tyle wydawac - ale coz po prostu jestem do kitu - i moja wian ze zarabiam
    > tylko niecałe 2000 zł. no ale cóż takie zycie

    Akurat zależność między wydawaniem i zarabianiem czasem może zaskoczyć
    ;) Wielu wydaje więcej niż zarabia i to dla nich stworzono KK, są to
    najlepsi klienci dla banku ;) Często też osoby zarabiające więcej wydają
    mniej i spłacają KK w terminie ku niezadowoleniu banku. Zapewne
    przedstawiciele tej drugiej grupy stanowią większość na p.b.b ;)

    > gratuluje wam takich dochodów

    W związku z powyższym naprawdę nie ma czego ;)

  • 8. Data: 2012-04-12 07:46:31
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > i spłacają KK w terminie ku niezadowoleniu banku. Zapewne przedstawiciele tej
    > drugiej grupy stanowią większość na p.b.b ;)

    Na dodatek pozeraja wisnie i jeszcze chca aby bank dzielil sie prowizja z KK ;)

  • 9. Data: 2012-04-12 09:24:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:28:47 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Obniżone o 20%, czyli np. zamiast 25% będzie 20%.

    Hmmm no to chyba zdecydowanie 'do' a nie 'o'.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-04-12 09:26:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 07:46:31 +0200, Waldek napisał(a):

    > Na dodatek pozeraja wisnie i jeszcze chca aby bank dzielil sie prowizja
    > z KK ;)

    Podejrzewam, że chcieliby i mogli przyjąć znacznie więcej :) hi hi

    --
    xbartx