  • 1. Data: 2009-12-15 23:11:09
    Temat: kredyt na działk
    Od: "pablo.." <p...@g...pl>

    Witam.....
    Chcę kupić działkę budowlaną (brak ksiąg wieczystycha) i wziąć kredyt
    hipoteczny w banku - zabezpieczeniem byłaby moja nieruchomość (mieszkanie w
    bloku). Prowadzę działalność już pare lat ale tylko do stycznia 2010r.
    Dochody mam i zdolność kredytową do końca stycznia (pit-2008 potem pit-2009
    plus styczeń 2010). W lutym planuje wyjazd za granice. Czy bank da mi taki
    kredyt w którym zabezpieczeniem byłaby nie działka a mieszkanie i czy
    spowiadać się, że nie będę miał (teoretycznie dla banku) zdolności
    kredytowej od lutego? Kredyt chcę spłacać regularnie....

    Dziękuję za wszelkie info i pozdrawiam.... ;-)

  • 2. Data: 2009-12-20 07:29:18
    Temat: Re: kredyt na działk
    Od: Czujnik <c...@g...com>

    Czesc
    pablo.. pisze:

    > Dochody mam i zdolno?ae kredytow? do konca stycznia (pit-2008 potem pit-2009
    > plus styczen 2010). W lutym planuje wyjazd za granice. Czy bank da mi taki
    > kredyt w którym zabezpieczeniem by?aby nie dzia?ka a mieszkanie i czy
    > spowiadaae sie, ?e nie bede mia? (teoretycznie dla banku) zdolno?ci
    > kredytowej od lutego? Kredyt chce sp?acaae regularnie....
    Może się okazać, że Bank będzie chciał od Ciebie zabezpieczenia na
    działce i dodatkowo dla pewności weźmie na mieszkaniu. Co do dochodów,
    to procedura troche trwa (dość krótka jest w Polbanku), więc lepiej sie
    pośpiesz. Co do "chwalenia", to ja bym zbytnio się tym nie chwalił, ale
    to ja :)