  • 1. Data: 2009-12-15 22:56:29
    Temat: Przelew za granicę
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Witam,
    mam do zapłacenia mandat otrzymany na Węgrzech. Policjant dał mi coś w
    rodzaju plankietu pocztowego do wpłaty.
    Byłem dzisiaj w moim banku (multibank), ale powiedzieli, że nie obsługują
    nic poza Euro i dolarem.
    Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2009-12-15 23:06:54
    Temat: Re: Przelew za granicę
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Byłem dzisiaj w moim banku (multibank)

    > Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

    W Multibanku.
    Przelew zostanie zrealizowany, a kwota przeliczona wg. jakiśtam kursów
    złoty->forint. Pracownicy pewnie mieli na myśli że nie obsługują forintów w
    gotówce.

    --
    AS

  • 3. Data: 2009-12-16 03:01:48
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 15 Gru, 23:56, Kuba <j...@N...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nic poza Euro i dolarem.
    > Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

    Paypay.com - tym płaciłem mandat wystawiony w okolicach czeskiej
    Ostravy po ponagleniu listownym :)
    Doszło, bo od ponad roku niczego nie dostałem.
    Koszty to jakieś niecałe 5zł.

  • 4. Data: 2009-12-16 18:42:01
    Od: Kris <k...@b...polowania.org>

    Kuba pisze:
> [...]
    > nic poza Euro i dolarem.
    > Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

    Wywal mandat i zapomnij o nim. Wegierska policja takich mandatow nie
    sciga transgranicznie, nawet nie wysla Ci upomnienia.

    Kris

  • 5. Data: 2009-12-16 19:16:19
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wywal mandat i zapomnij o nim. Wegierska policja takich mandatow nie sciga
    > transgranicznie, nawet nie wysla Ci upomnienia.

    Hehe, Rokita (premier z Krakowa) też tak myślał ;-)

    --
    AS