  • 1. Data: 2004-03-25 03:50:26
    Temat: kredyt - jaka waluta ?
    Od: "SB" <b...@w...pl>

    Zamierzam wziac kredyt na zakup działki budowlanej.
    Zastanawim sie w jakiej walucie go wziąć ?
    Okres 15 -20 lat.

  • 2. Data: 2004-03-25 06:34:53
    Temat: Re: kredyt - jaka waluta ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam wziac kredyt na zakup działki budowlanej.
    > Zastanawim sie w jakiej walucie go wziąć ?
    > Okres 15 -20 lat.

    Pszczółki ćwierkają że CHF, ale jeśli nie chcesz ryzykować niekorzystnych
    zmian kursowych, to PLN - wtedy ryzukujesz tylko wzrostem inflacji.
    Wybór należy do Ciebie :-))

  • 3. Data: 2004-03-25 09:38:32
    Od: "sAs" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jeśli zarabisz w PLZ kredyt bierz w PLZ, inflacja nie jest tak straszna jak
    skok kursu, albo dewaluacja jaką może nam zafunować Lepper!!

  • 4. Data: 2004-03-25 10:11:28
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    sAs wrote in news:c3u9ao$5i7$1@inews.gazeta.pl:

    > jeśli zarabisz w PLZ kredyt bierz w PLZ, inflacja nie jest tak
    > straszna jak skok kursu, albo dewaluacja jaką może nam zafunować
    > Lepper!!

    Jakiś ekonomista głosił w Rz, iż Lepper może nam zafundować na samym
    początku jednorazowy "skok" inflacji w wysokości 30%.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {BEDCBB99-5987-4D3F-9AC6-0E7AEFBD3D0D}

  • 5. Data: 2004-03-25 10:29:38
    Od: "Human Being" <p...@M...onet.pl>

    Grzegorz Podsiadło <e...@a...w.stopce> wrote:

    > Jakiś ekonomista głosił w Rz, iż Lepper może nam zafundować na samym
    > początku jednorazowy "skok" inflacji w wysokości 30%.

    Ciekawe kto wtedy będzie w stanie spłacać kredyt? Mnie by to położyło
    na łopatki :-(

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2004-03-25 12:59:28
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Human Being wrote in news:c3ufmt.s8.1@grafx.studio.net:

    > Ciekawe kto wtedy będzie w stanie spłacać kredyt? Mnie by to położyło
    > na łopatki :-(

    Mobilizuj rodzinę i znajomych żeby szli na wybory, i nie głosowali na
    Leppera. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {906D1FCF-DB84-439E-9880-285F070C8CA7}

  • 7. Data: 2004-03-25 13:13:33
    Od: "Human Being" <p...@M...onet.pl>

    Grzegorz Podsiadło <e...@a...w.stopce> wrote:

    > Mobilizuj rodzinę i znajomych żeby szli na wybory, i nie głosowali
    > na Leppera. :)

    I tak właśnie zrobię! Zrobiło się lekko OT ale czytałeś w dzisiejszej
    wyborczej program Samoobrony po wyborach? Zgroza!

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair
    2004-03-25 | 14:06

  • 8. Data: 2004-03-25 15:39:42
    Od: "sofm" <s...@p...fm>

    Użytkownik "SB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam wziac kredyt na zakup działki budowlanej.
    > Zastanawim sie w jakiej walucie go wziąć ?
    > Okres 15 -20 lat.

    Jeśli mała kwota (oczywiście względne) to tylko PLN (różnica niewielka a
    ryzyko duże), jeśli wysoka to raczej waluta (niższe oprocentowanie
    kompensuje mozliwe wahania kursu).

    Marek

  • 9. Data: 2004-03-25 21:20:29
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Human Being wrote in news:c3up85.1oc.1@grafx.studio.net:

    > I tak właśnie zrobię! Zrobiło się lekko OT ale czytałeś w dzisiejszej
    > wyborczej program Samoobrony po wyborach? Zgroza!

    Prawda, strach się bać.
    Poza tym "Lepper a banki w polsce" jest silnie w temacie. :/

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {7F46E0E8-5387-4E73-970B-8ECC28E4DF73}