  • 1. Data: 2004-03-25 10:22:24
    Temat: "Kasa jest w bankach"
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    Tak pod rozwagę tym, którzy planują "głosować inaczej" (choć mam nadzieję,
    że na pbb tacy nie występują) :

    "Kasa jest w bankach
    Największe jednak nadzieje Lepper pokłada w polityce monetarnej, bo "siłą
    sprawczą napędzającą rozwój gospodarki" będzie wpompowanie w nią miliardów
    "więzionych" teraz przez NBP."

    Cały artykuł "Oto program gospodarczy Samoobrony" w Wyborczej:
    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1986259.ht
    ml

  • 2. Data: 2004-03-25 10:35:30
    Temat: Re: "Kasa jest w bankach"
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Cały artykuł "Oto program gospodarczy Samoobrony" w Wyborczej:
    > http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1986259.ht
    ml

    "Lepper proponuje nam życie na kredyt i nie przejmuje
    się zbytnio tym, że przyszłe pokolenia będą musiały go
    spłacać."

    A to chyba jakiś niepoprawny optymista pisał, bo IMO
    krach nastąpiłby juz na drugi dzień po objęciu przez
    niego władzy i bynajmniej nie trzeba byłoby czekać
    na następne pokolenia :-))

    Pix

  • 3. Data: 2004-03-25 10:51:52
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    no ale o so chodzi ?
    skoro uwole - niby profesory z podrobkami dyplomow zwiekszyly
    czteroktrotnie zadluzenie panstwa od czasow gierka i to jeszcze
    prowadzac prywatyzacje lol, wiec teraz logicznym bylby wybor
    kogos kto potrafi myslec inaczej

  • 4. Data: 2004-03-25 12:35:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MXW <m...@n...here> wrote:
> [...]
    > czteroktrotnie zadluzenie panstwa od czasow gierka i to jeszcze
    > prowadzac prywatyzacje lol, wiec teraz logicznym bylby wybor

    mowisz serio, czy jaja sobie robisz (bo usmieszka nie widze..)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-03-25 13:27:10
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > mowisz serio, czy jaja sobie robisz (bo usmieszka nie widze..)

    serio i nie ja jeden niestety

  • 6. Data: 2004-03-25 13:33:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MXW <m...@n...here> wrote:
    > serio i nie ja jeden niestety

    No to moze inaczej. Sam nie naleze do zwolennikow UWoli wiedzacych wszystko
    najlepiej, ale mowisz o zadluzeniu realnym czy nominalnym, czy liczysz
    odsetki od girkowskiego dlugu, oraz czy twierdzisz, ze tamta klika rzadzila
    caly czas?
    Ponad to - co do myslenia - nie uwazasz ze zachodnie banki obracami
    pieniadzmi polskich obywateli - i ich kpital wlasny to ok. 8% tego co w
    systemie bankowym jest - i co biedny Lepper zrobi jak ludzie wycofaja kase,
    bo beda sie bac takich pomyslow?
    No nie sadzilem, ze na tej grupie znajda sie zwolennicy Mulata....

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-03-25 13:42:32
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > systemie bankowym jest - i co biedny Lepper zrobi jak ludzie wycofaja
    kase,
    > bo beda sie bac takich pomyslow?

    Powinniśmy się zastanowić na ile czasu przed wyborami należy zacząć
    likwidować rejestry funduszy i wycofywać gotówkę z banku... miesiąc? Dwa
    tygodnie? I co kupić? Euro? złoto?

    Moje pytanie jest tylko w połowie żartem...

    Pozdr,
    PMZ

  • 8. Data: 2004-03-25 13:47:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PMZ <p...@b...pl> wrote:
    > Powinniśmy się zastanowić na ile czasu przed wyborami należy zacząć
    > likwidować rejestry funduszy i wycofywać gotówkę z banku... miesiąc?
    > Dwa tygodnie? I co kupić? Euro? złoto?
    > Moje pytanie jest tylko w połowie żartem...

    No jak sie wszyscy rzuca do kupowania Euro... ;) moze jakis kredyt na stale
    oprocentowanie? hehehe

  • 9. Data: 2004-03-25 13:50:31
    Od: "MXW" <m...@n...here>

> [...]
    > odsetki od girkowskiego dlugu, oraz czy twierdzisz, ze tamta klika rzadzila

    ojej a kto dzisiaj zwraca uwage na takie szczegoly ?
    Sa liczby podawane przez media i to wystarczy przecietnemu Kowalskiemu.
    I ktora "klika"? Przeciez elektorat Leppera wie ze jest tylko jedna.

> [...]
    > systemie bankowym jest - i co biedny Lepper zrobi jak ludzie wycofaja kase,

    nie sadze zeby lepper przejmowal sie nie swoimi pieniedzmi.
    nie wiem co zrobi ale wiem co powie: "po co bylo trzymac pieniadze w obcych
    bankach" ?
    Z drugiej strony katastrofa i tak jest nieunikniona, rozne sprytne
    sztuczki NBP na czele z wydrukiem nowych pieniedzy tylko ja opozniaja
    na zasadzie przelewania z jednego naczynia w drugie i pokazywania
    tylko tego pelnego.

    > No nie sadzilem, ze na tej grupie znajda sie zwolennicy Mulata....

    no sorry ze popatrzylem realnie ;-(

  • 10. Data: 2004-03-25 13:58:47
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    Oooops, a jednak myliłem się :-(