  • 1. Data: 2004-02-13 16:36:34
    Temat: idealny kredyt hipoteczny - sugestie
    Od: "Rafik" <r...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Mam pytanie teoretyczne - jeśli moglibyście stworzyć ofertę kredytów
    hipotecznych banku, czym charakteryzowałabu się idealna ofert.
    Pewnie najważniejsze byłoby:
    1. Niskie oprocentowanie w walutach (EUR, CHF, USD) i PLNach
    2. Długi okres kredytowania
    3. Kredytowanie 100% inwestycji
    4. Możliwość dowolnego nadpłącania bez opłat.

    Co byście jeszcze dorzucili - lub co byłoby ciekawym rozwiązaniem?
    Ewentualnie co jest dla was najważniejsze?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam Serdecznie
    Rafik

  • 2. Data: 2004-02-13 17:06:39
    Temat: Re: idealny kredyt hipoteczny - sugestie
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Rafik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Kredytowanie 100% inwestycji
    > 4. Możliwość dowolnego nadpłącania bez opłat.
    >5. Bezzwrotnosc kredytu - dlug przejmuje Skarb Panstwa ;-)

    Malin

  • 3. Data: 2004-02-13 19:31:14
    Od: "Rafik" <r...@w...pl>

    > Malin