  • 1. Data: 2012-07-23 18:11:29
    Temat: idea - logowanie, hasło
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Logowanie do ideabank, login, klawiaturka, hasło maskowane i...
    żąda podania m.in. 17. znaku hasła. Moje ma tylko 14...
    I o ile pamiętam (bo nie zgrałem) w sumie żądał 7 znaków. Zwykle
    chyba mniej?
    Ponowna próba, nie chciał znaku dalszego niż 14. - udana. W środku
    wszystko OK. Zaczynam przeszukiwać komputer...

    Teoretycznie wyświela ponumerowane kratki od 1 do 20 ale nigdy
    nie żądał znaku dalszego niż 14.
    Ile mają wasze hasła?

    Arek

  • 2. Data: 2012-07-23 19:10:30
    Temat: Re: idea - logowanie, hasło
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Ponowna próba, nie chciał znaku dalszego niż 14. - udana. W środku
    > wszystko OK. Zaczynam przeszukiwać komputer...

    Wpisałeś ch..owy login. Ot i przyczyna.

  • 3. Data: 2012-07-23 19:16:41
    Temat: Re: idea - logowanie, has?o
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-07-23 18:11, Arek pisze:
> [...]
    > wszystko OK. Zaczynam przeszukiwać komputer...
    >
    > Teoretycznie wyświela ponumerowane kratki od 1 do 20 ale nigdy

    Jest 20 kratek, podświetlone tylko od 1-10, z tych 10 w siedmiu trzeba
    wpisać hasło.
    Przy omyłkowym wpisaniu loginu chce z 20 też 7.

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 4. Data: 2012-07-25 06:52:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Ebald napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jest 20 kratek, podświetlone tylko od 1-10, z tych 10 w siedmiu trzeba
    >wpisać hasło.
    >Przy omyłkowym wpisaniu loginu chce z 20 też 7.

    Dzięki, chociaż trudno mi uwierzyć, że login wpisałem źle, szybciej samo
    hasło...
    Stąd moje podejrzenia.

    Arek