  • 1. Data: 2012-07-23 14:19:05
    Temat: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Artykuly nieco stare (sprzed kilku dni), ale co tam:

    "Kontrowersyjny właściciel firmy Amber Gold spotkał się z dziennikarzami,
    ale nie pozwolił, by robić mu zdjęcia. Ostatnie opóźnienia w wypłatach
    pieniędzy klientom to wina... KNF"
    http://wyborcza.pl/1,75248,12167648,Wlasciciel_Amber
    _Gold_oskarza_KNF_o_opoznienia_w_wyplatach.html

    "Grupa klientów Amber Gold nie otrzymała pieniędzy, mimo że termin lokat
    upłynął. Firma zaprzecza jednak, że ma kłopoty z płynnością finansową. - Ten
    problem dotyczył 40-50 osób i spowodowany był zmianą przez nas banku -
    zapewnia rzecznik firmy"
    + zdjecie ich siedziby:
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,12153
    819,Amber_Gold__opoznienia_byly_chwilowe__Juz_wyplac
    amy.html

    "Po kilkunastu minutach oczekiwania na salę wchodzi prezes Marcin Plichta z
    adwokatem Łukaszem Daszutą. Plichta - niepokazujący się wcześniej
    publicznie - to uśmiechnięty, lekko pucołowaty, krótko ostrzyżony blondyn.
    Ma 28 lat, wygląda trochę poważniej."
    + pi-arowe zdjecie ze sztabka zlota :)
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,12167
    716,Amber_Gold_sia_otwiera_i_atakuje_Komisje_Nadzoru
    _Bankowego.html

  • 2. Data: 2012-07-23 14:38:39
    Temat: Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    a co chyba "sie zaczelo"?
    jak na razie przez moment nie wyplacali srodkow niewielkiej grupie osob i
    nie wiadomo jak to sie skonczylo
    na tej grupie co chwile ktos bebni, ze nie dostal z getinu srodkow i jakos
    nie ma larum z tego powodu

  • 3. Data: 2012-07-23 18:00:06
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.07.2012 o 14:38 brum <s...@n...berdyczow> pisze:

> [...]
    > nie wiadomo jak to sie skonczylo
    > na tej grupie co chwile ktos bebni, ze nie dostal z getinu srodkow i

    A ja z ciekawosci zapytam, czy na grupie jest ktos kto zainwestowal u nich
    i otrzymal zwrot z odsetkami?

    MK

  • 4. Data: 2012-07-23 18:32:37
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    MK pisze:
    > A ja z ciekawosci zapytam, czy na grupie jest ktos kto zainwestowal u
    > nich i otrzymal zwrot z odsetkami?

    A to to ja przebijam i zapytam czy zainwestował ktoś u:
    http://centrumio.pl/oferta/inwestycje
    i też otrzymał zwrot kapitału z odsetkami? ;-)
    Tu:
    http://www.hyipforum.pl/posrednictwo-inwestycyjne/ci
    o-inwestycja-15-w-skali-miesiaca/2400/
    twierdzą, że podobno tak i nawet samochody już pokupowali ;-)

  • 5. Data: 2012-07-23 18:59:12
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2012 18:32:37 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > A to to ja przebijam i zapytam czy zainwestowal ktos u:
    > http://centrumio.pl/oferta/inwestycje

    LOL i po co ja pracuje;)

  • 6. Data: 2012-07-24 12:09:18
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > jak na razie przez moment nie wyplacali srodkow niewielkiej grupie osob i
    > nie wiadomo jak to sie skonczylo

    "niewielkiej grupie"?
    Naprawde wierzysz, ze problem dot. tylko 40-50 klientow?
    I moze jeszcze wierzysz w to, ze wstrzymali wyplaty przez
    klopot z aplikacja, zmiane rachunku czy co tam (jeszcze sobie wymyslili)?
    :)

    > na tej grupie co chwile ktos bebni, ze nie dostal z getinu srodkow i jakos
    > nie ma larum z tego powodu

    Jak nie ma jak jest :).

  • 7. Data: 2012-07-24 12:11:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    >a co chyba "sie zaczelo"?

    Zeby nie bylo - trzymam mocno kciuki za OLT
    i naprawde byloby fajnie, zeby im sie udalo.
    A zeby im sie udalo AG tez musi sie udac.

  • 8. Data: 2012-07-24 12:41:23
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > I moze jeszcze wierzysz w to, ze wstrzymali wyplaty przez
    > klopot z aplikacja, zmiane rachunku czy co tam (jeszcze sobie wymyslili)?

    nie mam dostepu do informacji innych niz podane tutaj, ton Twojej wypowiedzi
    sugeruje, ze Ty taki dostep masz
    w takim razie podziel sie, wszyscy bedziemy bogatsi o wiedze
    dzialalnosc amber gold zawiera wiele niewiadomych, z ktorych jedna jest
    naprawde niepokojaca: brak publikacji sprawozdan finansowych
    swoja droga, jest to co najmniej wykroczenie, wiec knf zamiast pisywac listy
    do bankow, moglaby sie zajac tym drobnym szczegolem

  • 9. Data: 2012-07-24 12:56:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    brum napisał(a) :

    > nie mam dostepu do informacji innych niz podane tutaj, ton Twojej wypowiedzi
    > sugeruje, ze Ty taki dostep masz
    > w takim razie podziel sie, wszyscy bedziemy bogatsi o wiedze

    Wiedza to też doświadczenie życiowe. Z którego wynika, że PR firm
    zawsze umniejsza klęski, a czasem wręcz je neguje. I to nawet do
    samego momentu krachu.

    Ludzie powierzający swoje pieniądze AG nie są zbyt świadomymi
    użytkownikami instrumentów finansowych. Stąd też nie mogą ani nie
    potrafią przyswajać czy dzielić się publicznie wiedzą, jak my tu na
    p.b.b.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-07-24 13:04:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Q wrote:
    > Artykuly nieco stare (sprzed kilku dni), ale co tam:

    Nikt kto by im powierzyl pieniadze sie na grupie nie ujawnil, szkoda!

    Mnie ciekawi dlaczego tygodniki opiniotworcze jak "polityka" reklamuja takie
    produkty, hmm jakis jaj na razie z nimi nie bylo ale knf ostrzega.

    Podobnie dzialajacy finroyal byl "na tapecie" TVN i sprawa smierdzi jak dla
    mnie. Nie przeszkodzilo im to otrzymac "Laur konsumenta" od prywatnej firmy
    ktora zbija na tym niezly kapital (za uzywanie logo lauru trzeba placic!!!). I
    znow pekunia non olet :)