  • 11. Data: 2002-01-20 19:46:39
    Temat: Re: ... i o mBanku w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@h...pl:

    > Witam.

    > No, ja na przykład noszę ze sobą kartę do eMaksa, na którym mam na
    > drobne wydatki, a nie kartę do eKonta, na którym mam resztę pieniędzy.

    Kwestia przyzwyczajenia, zresztą mnie też się podoba tak jak jest.

    > Jakiś taki wygodny jestem, że nie lubię się bawić eMax -> eKonto przed
    > każdym przelewem "w świat", a różnica oprocentowania rzędu o,15% to w
    > moim przypadku śmieszne pieniądze...

    W przypadku tak małej różnicy to rzeczywiście nie ma wiekszego sensu.

    > Szkoda, że znów zróżnicują te konta, bo po prostu wygodniej mi tak jak
    > jest teraz (no i delfinek od eMaksa ładniejszy...). :o(

    Poważnie ładniejszy?, chyba zamówię dopóki jest darmowa :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 12. Data: 2002-01-20 20:32:52
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Kwestia przyzwyczajenia, zresztą mnie też się podoba tak jak jest.

    a ja lubie jeszcze inaczej ;)
    nie mam karty do eKonta, bo na eKoncie pieniadze mam tlyko na chwile, zeby
    zaplacic rachunki, a uzywam karty do eMaxa, bo na eMaxie mam pieniadze.
    nie boje sie tak bardzo o nie, bo mozna dziennie wyplacic tylko 1000 PLN,
    wiec nawet gdybym mial konto powiazane z karta osobne na drobne wydatki,
    to i tak na nim byloby wiecej... (ale akurat glownie ze wzgledu na platnosci
    karta niz wyciaganie gotowki).
    Jak eMax bedzie mial mozliwosc wyplaty w bankomacie 15,000 to zaczne sie
    martwic... i zrobie sobie drugiego eMaxa :-) bez karty.
    Wydaje mi sie, i ostatnie wiesci z mB utwierdzaja mnie w tym przekonaniu,
    ze % na eKoncie spadnie raczej radykalnie i pod tym kontem sie "szkole" ;)
    eKonto moze i rulez, ale tylko na platnosci, eMax uber alles jesli chodzi o %.

    a co do samych kart, to akurat mi bardziej sie podoba cien delfina na eKontowej
    karcie (:-)) - moze dlatego, ze takiej nie mam (a zona ma).
    Ale i tak ptaszek na EC/MC z PBK jest (imho) najladniejszy.
    Szkoda tylko, ze od dawna ta karta jest dla mnie tylko zbiornikiem kurzu...
    bardzo pieknym zbiornikiem! ;))))

    pozdrawiam

    romek

  • 13. Data: 2002-01-21 10:01:31
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Budzik pisze:

    > Tako rzecze s...@h...pl:

    > Poważnie ładniejszy?, chyba zamówię dopóki jest darmowa :)

    Pewnie: <http://www.karty.3a.pl/polskie1.html>.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Vi has two modes: the one in which it beeps, and the one in which it doesn't.
    ta i inne sygnaturki: http://shot.pl/

  • 14. Data: 2002-01-22 11:22:48
    Od: Robert <r...@g...pl>

> [...]
    > "w świat", a różnica oprocentowania rzędu o,15% to w moim przypadku śmieszne

    Ja mam zestaw jeszcze inny:
    ekonto - do przelewow
    emax 1 - do trzymania kasy
    emax 2 - karta do zakupow

    Robert

  • 15. Data: 2002-01-23 07:20:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Jan 2002 19:06:18 GMT, Shot <s...@h...pl> wrote:

> [...]
    >"w świat", a różnica oprocentowania rzędu o,15% to w moim przypadku śmieszne

    Mam dokladnie tak samo. I nie bedzie mi sie chcialo zlecajac przelew z
    data przyszla bawic w lancuszki przelewow emax->ekonto->dalej
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl