  • 1. Data: 2002-01-19 12:10:22
    Temat: kinder niespodzianka Multibanku
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Otwarcie rachnku oszczędnościowego w M-Linii trwa kilka-kilkanaści minut.
    Na koniec tej operacji operator/operatorka informuje, że:
    "zostanie pobrana jednorazowa opłata za otwarcie rachunku o."
    Oczywiście na front-endzie WWW nie mozna wyczytać słowa o tej opłacie...

    Naiwnym (takim jak ja), którzy sądzili, że to nic nie kosztuje, podaję, że
    tajemnicza opłata za otwarcie rach. oszcz. wynosi 7 PLN

    O innych tajemniczych opłatach Multibanku zacznę przypominać gdy tylko zostaną
    mi naliczone.

    Czyzby Multibank upodabniał sie powoli do Citibanku?

    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-19 12:50:11
    Temat: Re: kinder niespodzianka Multibanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Jan 2002 13:10:22 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Naiwnym (takim jak ja), którzy sądzili, że to nic nie kosztuje, podaję, że
    >tajemnicza opłata za otwarcie rach. oszcz. wynosi 7 PLN

    Oplata jest zalezna od typu rachunku i obecnie wynosi dokladnie tyle
    ile jego miesieczne prowadzenie tego konta czyli Jestem 1zl, Ja 3zl,
    My 7 i BC 9zl
    Jest to oplata jednorazowa, za prowadzenie rachunku oszczednosciowego
    nie ma prowizji

    >O innych tajemniczych opłatach Multibanku zacznę przypominać gdy tylko zostaną
    >mi naliczone.

    WSZYSTKIE oplaty znajduja sie w TOiP dostepnej w pdfie na WWW.
    Ty przeczytales tylko wyciag co jest wyraznie zaznaczone nad nim
    "Podstawowe opłaty i prowizje :
    (wyciąg z Taryfy Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku)"

    Na prawde warto zapoznac sie z pelna tabela banku, z ktorego sie
    korzysta. W wypadku MultiBanku jest to o tyle latwe, ze tabela ta jest
    bez problemu dostepna w Internecie co nie jest standardem w wielu
    bankach.
    Pewnie byloby warto, zeby przystepujac do otwierania rachuku mlinka Ci
    o tej oplacie przypomniala ale nie mozesz miec pretensji, ze tego nie
    zrobila.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-19 12:50:57
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > tajemnicza opłata za otwarcie rach. oszcz. wynosi 7 PLN
    >
    > O innych tajemniczych opłatach Multibanku zacznę przypominać gdy tylko

    1 krok wejść na www.multibank.pl
    2 krok PageDown i kliknąć na "Opłaty"
    3 krok po lewej stronie kliknąć "Pełna taryfa"

    jeżeli to jest za trudne to załączam link:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf
    strona 2/15
    rozdzaił I
    pkt. b
    poz. 4

    W sumie wystarczy wpisać adres i kliknąć 5 razy!!!
    No ale zawsze mozna mieć pretensje, że na głównej stronie nie jest napisane
    czcionką 72: "OTWARCIE RACHUNKU OSZCZĘDNOŚCIOWEGO DLA MULTIKONTA MY - 7 PLN"

    pozdrawiam
    thewind

  • 4. Data: 2002-01-19 12:59:48
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > jeżeli to jest za trudne to załączam link:
> [...]

    Przepraszam, poz. 1. Dopiero cztery dni mam konto w Multibanku, jeszcze się
    czasami mylę ;-)

    pozdrawiam
    thewind

  • 5. Data: 2002-01-19 20:25:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > WSZYSTKIE oplaty znajduja sie w TOiP dostepnej w pdfie na WWW.
    > Ty przeczytales tylko wyciag co jest wyraznie zaznaczone nad nim
    > "Podstawowe opłaty i prowizje :

    Widzę, ze obrońców Multibanku na tej grupie nie brakuje :-)
    Multibank jest moim którysm tam bankiem z kolei w życiu i zależy mi na tym aby
    oferowal usługi rzetelnie i z klasą.
    A na razie widze kilka wpadek z rzędu i jest mi trochę przykro
    (patrz mój post "reguly CRM w Multibanku" wyslany z innego konta)
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 6. Data: 2002-01-21 16:31:15
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    > WSZYSTKIE oplaty znajduja sie w TOiP dostepnej w pdfie na WWW.

    Ale brak tam informacji na temat sztucznego ograniczenia wysokosci limitu
    netkarty do 3000 zl.

    Tej waznej informacji nadal (mimo mojej interwencji) nie ma na stronach www
    poswieconych netkarcie.

    Tej informacji nie udzielila mi mlinka PRZED wystapieniem o netkarte.

    O netkarte wystepowalem juz na poczatku grudnia, odkad na www byly
    informacje o dostepnosci tej uslugi. Po x telefonach dopiero na poczatku
    stycznia zakonczylo sie to sukcesem. Tymczasem kase za przedswiateczne
    zakupy zgarnal inny bank.

    Malo wpadek?

    -- Kaszpir

  • 7. Data: 2002-01-21 22:54:17
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl> napisał(a):

    > Ale brak tam informacji na temat sztucznego ograniczenia wysokosci limitu
    > netkarty do 3000 zl.

    Bo Taryfa Opłat i Prowizji to niewłaściwe miejsce na takie informacje.

    > Tej waznej informacji nadal (mimo mojej interwencji) nie ma na stronach www
    > poswieconych netkarcie.
    > Tej informacji nie udzielila mi mlinka PRZED wystapieniem o netkarte.

    Ciekawe dlaczego tak jest, że nie podaje się do wiadomości najważniejszej
    informacji. To już wyszło w innym wątku dotyczącym kredytów w Multibanku, że
    informacje o wymaganych dokumentach są podawane przez pracowników małymi
    porcjami.

    pozdrawiam
    thewind