  • 1. Data: 2002-01-19 11:16:57
    Temat: Multibank i grace-period VC
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów wie ile wynosi grace-period dla karty Visa Classic w
    Multibanku???
    Szukałem na stronie www, ale jakoś nie bardzo mogłem znaleźć...

    J.

  • 2. Data: 2002-01-19 11:38:33
    Temat: Re: Multibank i grace-period VC
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów wie ile wynosi grace-period dla karty Visa Classic
    > Multibanku???
    > Szukałem na stronie www, ale jakoś nie bardzo mogłem znaleźć...
    To jest debetowa VC i nie ma grace-period.
    pzdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2002-01-19 11:44:44
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > To jest debetowa VC i nie ma grace-period.
    > pzdr
    > Andrzej

    Aha. Dzięki, myślałem, że to kredytowa... ;-)

    Pozdr - J.

  • 4. Data: 2002-01-19 11:52:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002 12:16:57 +0100, "JOHNNY" <j...@w...pl> wrote:

    >Czy ktoś z grupowiczów wie ile wynosi grace-period dla karty Visa Classic w
    >Multibanku???
    >Szukałem na stronie www, ale jakoś nie bardzo mogłem znaleźć...

    Nie ma grace periodu. To nie karta kredytowa a debetowa.
    W momencie dokonania transkacji powiniennes miec na koncie srodki na
    nia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-19 13:07:31
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > To jest debetowa VC i nie ma grace-period.
    > pzdr
    > Andrzej

    Jeszcze jedno pytanie: Jak to wygląda w praktyce z tymi kartami debetowymi ,
    np. mam przyznany debet 2000 zł, płacę kartą i raz na miesiąc bank przysyła
    mi jakiś wyciąg ile tego debetu wykorzystałem czy jak ? No i czy debet
    trzeba spłacać od razu, czy np po otrzymaniu wyciągu mam jeszcze jakiś czas
    na spłacenie (bez odsetek) ???

    Dzięki za odpowiedź, akurat z tymi kartami debetowymi to nie bardzo się
    orientuję co i jak...

    pozdr - J.

  • 6. Data: 2002-01-19 13:15:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002 14:07:31 +0100, "JOHNNY" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >na spłacenie (bez odsetek) ???
    >
    >Dzięki za odpowiedź, akurat z tymi kartami debetowymi to nie bardzo się

    Akurat mowisz o kartach obciazeniowych.
    Generalnie karta debetowa nie ma zadnego debetu :-)
    Transkacje z kart debetowych obiaaja konto na biezaco.

    przeczytaj http://www.faq4pbb.prv.pl/index.php?id=7&start=0

  • 7. Data: 2002-01-19 18:28:50
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    : Czy ktoś z grupowiczów wie ile wynosi grace-period dla karty Visa Classic
    : Multibanku???
    : Szukałem na stronie www, ale jakoś nie bardzo mogłem znaleźć...

    Takie nowum MB, wygląda jak obciążeniowa /kredytowa/ działa jak płaska :))))

    Amehat

  • 8. Data: 2002-01-19 19:29:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002 19:28:50 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    wrote:

    >Takie nowum MB, wygląda jak obciążeniowa /kredytowa/ działa jak płaska :))))

    ???
    Po prostu debetowa karta wypukla. Co w tym dziwnego ?
    Juz 4 lata temu mialem taka karte (z WBK) a funkcjonujowaly pewnie
    jeszcze duzo wczesniej.

    A ze niektorym sie wydaje, ze karta wypukula rowna sie kredytowa to
    tylko ich problem. FAQ polecam, tam roznice sa dokladnie wyjasnione.

    Ja wlasnie przy pierwszej swojej karcie nauczylem sie roznic.
    - chcialbym wyrobic karte kredytowa
    - nie mamy kart kredytowych
    - eeee
    :-)))

    BTW, czy sa obciazeniowe VE :-) ?

  • 9. Data: 2002-01-19 20:05:43
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
    > BTW, czy sa obciazeniowe VE :-) ?
    > --

    Nie wiem, ale jest VE kredytowa. ING BSK.

    TM

  • 10. Data: 2002-01-19 20:05:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]