  • 1. Data: 2002-11-07 18:21:00
    Temat: historii starania się o VC multibanku ciąg dalszy
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    w końcu udało mi się trafić na pracownika banku, którego byłem w stanie
    przekonać o tym, że jest specjalna procedura procesu składania wniosku o
    kartę dla posiadaczy innych kart kredytowych (podobno nawet znalazł to
    gdzieś u siebie w instrukcjach)

    no ale kolejny problem

    trzeba przedstawić historię karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące z
    pieczątką banku :)
    no a WBK wysyła tylko bez pieczątek ...

    i jest znowu problem

    coś multibank chyba nie dokładnie dopracował procedurę starania się o karty

    jutro próbuję postarać się przekonać Panią w oddziale WBK, aby przybiła
    pieczątki na zestawieniach - zobaczymy jak dalej potoczą się losy mojej
    karty

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-11-07 21:15:42
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > jutro próbuję postarać się przekonać Panią w oddziale WBK, aby przybiła
    > pieczątki na zestawieniach - zobaczymy jak dalej potoczą się losy mojej

    Jestem klientem Multi oraz mam KK Citibanku - starając się o KK Mulitbanku
    po prostu wpisałem we wniosku informację, że posiadam KK Citi oraz podałem
    jaki mam limit. Nie musiałem jednak przedstawiać żadnej historii. Jedyny
    dokument jaki wypełniłem to wniosek o wydanie karty. Po tygodniu miałem
    telefon, że przyznano mi kartę z oczekiwanym limitem (wyższym niż w Citi).
    Nigdy nie było mowy o żadnej specjalne procedurze i nie było też żadnych
    problemów.

    Pozdr
    Jerry

  • 3. Data: 2002-11-07 21:25:36
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Jerry" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Nigdy nie było mowy o żadnej specjalne procedurze i nie było też żadnych

    no tak - problem w tym, że mam kilka kredytów (w tym mieszkaniowy) i po
    doliczeniu karty kredytowej mogę mieć (wg moich wyliczeń raczej na pewno
    mam) za niską zdolność na kolejną kartę z takim limitem

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-07 21:28:19
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem klientem Multi oraz mam KK Citibanku

    Po co Ci KK Multi skoro masz juz Citibanku? Czy jest ona pod jakims wzgledem
    lepsza? Warto sie (wg Ciebie) o nia starac majac karte Citka?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2002-11-07 22:13:20
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    wzgledem
    > lepsza? Warto sie (wg Ciebie) o nia starac majac karte Citka?

    Moim zdaniem obie karty są jednym z najlepszych na rynku. Citek ma lepiej
    rozbudowane warianty ubezpieczeń, czasami można uzyskać dzięki niemu rabaty
    w wybranych sklepach (bardzo nielicznych poza W-wa), jest bardziej
    prestiżowy (dla niektórych to ważne), jest droższy (153 PLN/rok), ma któtszy
    grace period (21 dni), zabójczy procent (37,8% rocznie) oraz jest
    ładniejszy. Jest również niezawodny - w ciągu 3 lat miałem tylko raz problem
    z dokonaniem płatności. Uważam, że jest to jedyny b.dobry produkt Citka.
    KK Mulit natomiast jest bardziej elastyczna (np. możliwość ustalania
    indywidualnych limitów, procentu spłaty), tańsza (bez promocji: 70 PLN/rok),
    ma dłuższy grace period (23 dni), ma uboższe ubezpieczenia (mam nadzieję, że
    to się zmieni), bezpłatny numer dostępowy w kraju, niższe oprocentowanie
    kredytu oraz nie jest najpiękniejsza (to się dotyczy również innych kart np.
    Visa do WWJ, a już szczególnie Visa Aquarius). Ponieważ mam rachunek w Mulit
    to łatwiej mi spłacać zadłużenie z KK Multi - mogę ustanowić procent
    zadłużenia jaki chcę spłacać (od 0% do 100%). Ponieważ planują skorzystać
    również z Planów Finansowych jest to dla mnie zdecydowanie wygodniejsze i
    efektywniejsze rozwiązanie. Ponadto, co dla mnie jest również ważne,
    zdecydowanie bardziej lubię Multi - podoba mi się to co robią, jak robią i
    jak jestem traktowany jako klient.

    Co do Citka - prawdopodobnie zamienię KK Visa na Mastercarda, aby na wszelki
    wypadek (szczególnie podczas wyjazdów zagranicznych) mieć możliwość
    skorzystania z obu systemów płatniczych. Ważny dla mnie jest również fakt,
    że kupując np. wycieczkę w biurze podróży, bilet kolejowy lub lotniczy
    jestem ubezpieczony na wypadek NNW na 100k USD.

    Takie rozwiązanie zminimalizuje troszkę ryzyko związane z tzw. monokulturą
    kredytową.

    Pozdr
    Jerry

  • 6. Data: 2002-11-07 22:25:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqel4n$p3p$1@news2.tpi.pl, Jerry wrote:

> [...]
    > oczekiwanym limitem (wyższym niż w Citi). Nigdy nie było mowy o
    > żadnej specjalne procedurze i nie było też żadnych problemów.

    Nie przedstawiałeś dokumentów o dochodach?
    Przed odebraniem KK Multi musiałeś zrezygnować z Citi, czy nie?

  • 7. Data: 2002-11-07 22:41:57
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przedstawiałeś dokumentów o dochodach?
    > Przed odebraniem KK Multi musiałeś zrezygnować z Citi, czy nie?

    Nie przedstawiałem żadnych dokumentów o dochodach oraz nie musiałem
    rezygnować z KK Citka. Tak jak napisałem wcześniej - jedyny dokument jaki
    wypełniłem to wniosek o KK. Oni są bardzo elastyczni w podejściu do klienta,
    przynajmniej ja mam takie doświadczenia. A co do dochodów - to mam u nich
    rachunek od prawie roku, więc sami mogli to sprawdzić. Natomiast gdy
    przenosiłem do nich rachunek to przedstwiłem historię mojego ROR w
    poprzednim banku za 12 miesięcy i dzięki temu od razu dostałem kartę Visa
    Classic :)

    Jerry

  • 8. Data: 2002-11-07 22:56:20
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > przenosiłem do nich rachunek to przedstwiłem historię mojego ROR w
    > poprzednim banku za 12 miesięcy i dzięki temu od razu dostałem kartę Visa

    Oj. Trzeba było tak od razu gadać - teraz przecie wszystko jasne :-)

  • 9. Data: 2002-11-08 23:32:45
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > trzeba przedstawić historię karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące z
    > pieczątką banku :)

    No to ja mialem podobnie... Zlikwidowalem Citi i zalozylem w Multi.
    Telefon - wystarczy historia r-ku z Citi... Wyslalem. Oddzwonili, ze jest
    bez pieczatek wiec nie uznaja. Wiec znow do Citi po wydruk i pieczatki. I
    znow telefon - nie uznaja, bo r-k byl otwarty po zamknieciu konta w Citi....
    Tak wiec - u mnie podpadli i tyle, konto zamkniete... I bardzo sie dziwili,
    dlaczego chce zamknac skoro sa tacy wspaniali... Jak dotad jedynie Fortis
    dla mnie dziala powaznie i bezproblemowo - mimo strasznych prowizji...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2002-11-09 13:20:43
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

> [...]
    któtszy
    > grace period (21 dni), zabójczy procent (37,8% rocznie) oraz jest

    [....]

    Zara, zara, GP ostatnio wydluzyly zdaje sie do 30 dni ?