  • 1. Data: 2002-11-07 18:02:00
    Temat: ofi i intenet?
    Od: Cyb <c...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace zakupu/sprzedazy jednostek w OFI przez Internet.
    wiekszosc OFI daje taka mozliwosci, ale tylko dla swoich jednostek.
    Czy istnieje odpowiednik "rachunku inwestycyjnego", na ktorym moge
    kupowac/sprzedawac jednostki uczestnictwa w roznych OFI
    (oczywiscie via Internet)?

    pozdrawiam,
    cyb

  • 2. Data: 2002-11-07 18:16:13
    Temat: Re: ofi i intenet?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:5ialsugvb7q6hn7v1a1scq9jkoj1kjt2e3@4ax.com, Cyb wrote:

    > Mam pytanie dotyczace zakupu/sprzedazy jednostek w OFI przez Internet.
    > wiekszosc OFI daje taka mozliwosci

    raczej jeszcze mniejszosc

    > Czy istnieje odpowiednik "rachunku inwestycyjnego", na ktorym moge
    > kupowac/sprzedawac jednostki uczestnictwa w roznych OFI
    > (oczywiscie via Internet)?

    niedlugo rachunek eKonto w mBanku

  • 3. Data: 2002-11-07 18:49:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy istnieje odpowiednik "rachunku inwestycyjnego", na ktorym moge
    > kupowac/sprzedawac jednostki uczestnictwa w roznych OFI

    Na czym ma polegac kupowanie jednostek w OFI przez internet?
    Sprzedaz jestem w stanie sobie wyobrazic.

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-07 18:55:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Cyb" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Na czym ma polegac kupowanie jednostek w OFI przez internet?

    Chyba juz mi swita co masz na mysli.
    Kupowanie bez koniecznosci wczesniejszego podpisania umowy z OFI?

    Karol

  • 5. Data: 2002-11-07 19:10:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "Robert"

    > niedlugo rachunek eKonto w mBanku

    Mam pewne podejrzenia co do tej przyszlej mozliwosci. Pewnie mozna bedzie
    kupic jednostki róznych funduszy po warunkiem, ze beda to fundusze Skarbca.
    Inne TFI w trudnej do okreslenia przyszlosci.

    Bogdan