  • 1. Data: 2002-11-07 18:08:45
    Temat: Moje wrażenia z reorganizacji finansów osobistych
    Od: t...@w...pl

    witam

    postanowiłem zamknąc e pkiet w fortisie - poszlo nadzwyczaj gladko - 10 minut w
    oddziale, zero kolejki, bez prowizji za wyplate resztek gotowki w kasie (choc
    tutaj mila pani musiala pojsc uzyskac zgode kierownika - ale sama to
    zaproponowala i zalatwila - super). od razu przy zamykaniu naliczyli i
    wyplacili odsetki (0,20 PLN :)

    jako zamiane dla fortisa wybralem nowe inteligo. wniosek przez net, oddzwonili
    po 2 dniach, wlasciwie ok, ale czy czekanie na przesylke musi trwac 10 dni
    ROBOCZYCH???

    poniewaz bede wkrotce potrzebowal troche wiecej niz troche kaski rzucilem sie
    na multikonto (kredyt odnawialny za 13% da sie przezyc). i tutaj wieeeeeeeeelki
    minus dla multi - na dezinfolinii zeznali ze wystarczy miec zaswiadczenie o
    zarobkach i zatrudnieniu i nie trzeba przedtawiac historii rachunku z innego
    banku zeby sie ubiegac o kredyt (pytalem 3 rezy bo nie wierzylem, ale mila pani
    mnie w koncu przekonala). kiedy poszedlem podpisac umowe rachunku i zlozyc
    wniosek o kredyt - zazadali historii rachunku. nienawidze BRE!!!

    juz wlasciwie chcialem zrezygnowac, ale postanowilem sprawdzic wykonalnosc i
    koszt historii rachunku (multi potrzebuje taka historie ze wszystkimi
    operacjami i saldami po kazdej transakcji - niech ich drzwi...). i tu chyba
    najciekawsza wiadomosc. w moim glownym banku (e-integrum) powiedzieli ze taką
    historei zrobia za 1 PLN i wysla jeszcze jutro. sam nie wiem co myslec -
    uwierze jak zobacze.

    pozdrawiam

    tom

  • 2. Data: 2002-11-10 14:00:24
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik t...@w...pl pisze:

> [...]
    > wyplacili odsetki (0,20 PLN :)
    >
    > jako zamiane dla fortisa wybralem nowe inteligo.
    Co było powodem tej zamiany?
    pzdr
    --
    mj

  • 3. Data: 2002-11-13 07:49:46
    Od: t...@w...pl

    > Co było powodem tej zamiany?

    miesięczny koszt karty i konta w fortisie - 8 pln, wszystkie wypłaty za free

    inteligo 1 pln, euronet i PKO BP za free

    wprawdzie troche mniej bankomatów w inteligo, ale różn ica w opłatach spora.
    Przelewów zewn. z tych kont nie robię

    Tom