  • 1. Data: 2002-11-07 17:40:24
    Temat: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    ...i co sie wtedy robi?

    Bankomat Pekao wydal wlasnie koledze 900 zl zamiast żądanych 2000.
    Byłem przy tym, widzialem. Wydal kwitek na 2000 - czyli pewnie tyle
    skasowal z konta.

    Pekao mowi, zeby reklamowac u wystawcy karty - ale to jest chyba malo
    realne? Skad bank (zagraniczny zreszta) wezmie dane do uwzglednienia
    reklamacji?

    Jak postepowac, zeby odzyskac pieniadze? Ktos ma doswiadczenie (szczegolnie
    z Pekao)?

    Robert
    --
    - Is there more to life than just working?
    - Yes, there's also the complaining about work, the nightly periods of

  • 2. Data: 2002-11-07 17:42:13
    Temat: Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Od: "MIJO.PL" <m...@m...pl>

    JUZ TY SIE NIE MARTW O TO :-)))
    Skladasz Tylko reklamacje w swoim banku ... a oni juz dalej dogaduja sie na
    szczeblu centralnym
    ALE TO TROCHE POTRWA

  • 3. Data: 2002-11-07 20:39:16
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Robert Maron" <r...@r...net> wrote
    [in news:slrnasl8cn.6nm.robmar@localhost.localdomain]:

    > Jak postepowac, zeby odzyskac pieniadze? Ktos ma doswiadczenie (szczegolnie
    > z Pekao)?

    Napisz jak to się skończyło.

    Szy.

  • 4. Data: 2002-11-07 22:31:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Robert Maron <r...@r...net> wrote in

    /ciach.../

    > Wydal kwitek na 2000 - czyli pewnie tyle
    > skasowal z konta.

    Wydawalo mi sie, ze limit wyplat w bankomatach Pekao S.A. jest nizszy....

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-08 02:24:25
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    In article <aqe8m2$ah9$1@absinth.dialog.net.pl>, MIJO.PL wrote:
    > JUZ TY SIE NIE MARTW O TO :-)))
    > Skladasz Tylko reklamacje w swoim banku ... a oni juz dalej dogaduja sie na
    > szczeblu centralnym
    > ALE TO TROCHE POTRWA

    1. odpisujemy pod postem, nie nad
    2. nie KRZYCZYMY
    3. wycinamy zbedny tekst w cytowanym poscie
    4. czytamy tekst na ktory odpowiadamy, potem odpisujemy - jesli mamy cos do
    powiedzenia (tu na przyklad warto zauwazyc, ze karte wydal bank
    zagraniczny)

    robert

    > Użytkownik "Robert Maron" <r...@r...net> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    [...]

    robert
    --
    name: Robert Maron
    e-mail: R...@t...com

  • 6. Data: 2002-11-08 07:09:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 07, 2002 at 11:31:06PM +0100, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Wydawalo mi sie, ze limit wyplat w bankomatach Pekao S.A. jest nizszy....

    E tam, przeciez moge wyplacic kk citi np. 4kzl. Nie, nie mowie ze to
    ma sens, ale ze jest mozliwe.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-08 07:11:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 07, 2002 at 05:40:24PM +0000, Robert Maron wrote:

    > Pekao mowi, zeby reklamowac u wystawcy karty - ale to jest chyba malo
    > realne? Skad bank (zagraniczny zreszta) wezmie dane do uwzglednienia
    > reklamacji?

    Tak mowi teoria - nalezy w banku wydawcy karty.

    > Jak postepowac, zeby odzyskac pieniadze? Ktos ma doswiadczenie (szczegolnie
    > z Pekao)?

    Mozesz sprobowac zadac to pytanie Sebastianowi Luczakowi (wodnik
    pekaosa), moze zaproponuje inna, szybsza/skuteczniejsza droge?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-11-08 07:18:45
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Wydawalo mi sie, ze limit wyplat w bankomatach Pekao S.A. jest nizszy....

    Limit wypłat dla KART Pekao S.A. (i to w każdym bankomacie) jest niższy -
    bankomat Pekao realizuje wypłatę w takiej wysokości, na jaką pozwala limit
    na karcie klienta. Jeśli będzie to bank, który daje np. 2000, bankomat
    wypłaci 2000.

    MaciejK

  • 9. Data: 2002-11-08 07:35:46
    Temat: [OT]Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:slrnasm6vd.c8i.robmar@localhost.localdomain,
    Robert Maron <r...@r...net> napisał(a):
    > 3. wycinamy zbedny tekst w cytowanym poscie

    Wlasnie, spojrz na swoj :->

    Przemek

    --
    Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.
    Nie płacą mi za sensację. (c) zula

  • 10. Data: 2002-11-08 09:49:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Limit wypłat dla KART Pekao S.A. (i to w każdym bankomacie) jest niższy -

    Ehem? Mowie karta, mysle Maestro?

    O ile mi wiadomo, dla kart Visa Classic banku Pekao SA jedynym limitem
    jest stan konta (no i mozliwosci bankomatu).

    MJ