  • 1. Data: 2002-11-07 17:47:30
    Temat: Kredyt, a upadłość banku
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeśli upadnie bank, to wiadomo jak są wypłacane depozyty (w 100% równowartość
    1000 EUR, do ok. 20 tys. EUR 90% wartości).

    A jak jest z kredytami?

    Biorę sobie kredcik, a tu nagle bank ogłasza po drodze upadłość. Komu teraz mam
    zwracać zaciągnięty kredyt? Czy może zostaje mi darowany? (dostaję pieniądze za
    darmo, wow!)

  • 2. Data: 2002-11-07 17:54:53
    Temat: Re: Kredyt, a upadłość banku
    Od: "wojtek_b2" <w...@o...pl>

> [...]
    teraz mam
    > zwracać zaciągnięty kredyt? Czy może zostaje mi darowany? (dostaję

    Splacisz, splacisz i to jednorazowo

  • 3. Data: 2002-11-07 18:02:03
    Od: m...@p...onet.pl

    > teraz mam
    > pieniądze za
    > >
    > Splacisz, splacisz i to jednorazowo

    Ale komu? I ile? Z procentem? Czy może tylko tyle ile dostałem?

  • 4. Data: 2002-11-07 20:57:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Albo syndykowi masy upadlosiowej, albo nowemu bankowi, ktory go przejmie

  • 5. Data: 2002-11-07 21:03:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:aqejtk$ts$1@news.onet.pl...
    > Albo syndykowi masy upadlosiowej, albo nowemu bankowi, ktory go przejmie

    Albo Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu...

    Maciej

  • 6. Data: 2002-11-08 08:48:43
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    > Ale komu? I ile? Z procentem? Czy może tylko tyle ile dostałem?

    Kiedys przy takiej dyskusji na tej grupie ktos napisal, ze moze byc wymagana
    splata calosci kredytu od razu.
    I puenta byla, ze nalezy brac kredyty w dobrych, stabilnych bankach.

    Darek