eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihistoria TOiP [Fortis] banku › Re: historia TOiP [Fortis] banku
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <bvu8e3$2hr7$1@mamut.aster.pl> <1...@n...mm.pl>
    <bvuera$2s1e$1@mamut.aster.pl>
    Subject: Re: historia TOiP [Fortis] banku
    Date: Fri, 6 Feb 2004 20:34:55 +0100
    Lines: 43
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4023ec23$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1076096035 62.121.95.45 (6 Feb 2004 20:33:55 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.man.szczecin.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:283645
    [ ukryj nagłówki ]

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > tomek napisal/a:
    >> Zadzwon do nich i zapytaj jaka byla za to oplata pol roku temu - nie
    >> mow dlaczego i po co - ot po prostu chcesz wiedziec.

    Rzecz w tym, że są duże szanse że wylosowany konsultant jeszcze wtedy nie
    pracował ;) i nie będzie wiedział jak sprawdzić ;)

    >> Zawsze mozesz reklamowac dodajac ze jestes niezadowolony itp no i ja
    >> zawsze dodaje iz " cala sytuacja kladzie sie cieniem na dalsza
    >> wspolprace z Panstwa Bankiem) - pomaga. Wiekszosc bankow reklamacje
    >> uznalo. Ale mysle , ze banki maja jakas kwote , do ktorej jesli
    >> klient napisze reklamacje to oddaja.

    Nie. Jeśli bank może niezbicie wykazać, że reklamacja jest niesłuszna - nie
    zwróci kasy, choćby chodziło o groszową kwotę.
    Jeśli natomiast bank wykazać nie może lub jest to trudne, to dobrą praktyką
    jest uwierzenie klientowi "na słowo". Zresztą jest to niezły wyznacznik
    jakości usług.

    > Nie chodzi mi o te 12 zł tylko o samą sytuację - czy zrobili to
    > zgodnie ze (swoim) prawem.

    Tak. Wtedy była już ta opłata.

    > Jeśliby się miało okazać, że ta opłata tam była w sierpniu i to w
    > sposób uniemożliwiający inną interpretację to nie będę prosić ani
    > grozić,

    Ten punkt w tabeli się niczym nie różnił od tego, co jest aktualnie.
    Interpretacja należy do Ciebie :)

    > ale jeżeli przy okazji wprowadzenia czegoś w lutym stosują
    > swoje prawo wstecz - ach, wtedy z przyjemnością wdam się w pieniacką
    > awanturę :-))

    Fortis jest niewinny! Nie bij! ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1