  • 11. Data: 2013-06-02 10:54:26
    Temat: Re: getinonline - nowy interfejs
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Uzytkownik "jj" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:9bef23ab-8dc1-48c7-ac37-186c6911d826@googlegrou
    ps.com...
    > kafelkowy :)

    bawia sie w gówniate interfejsy, zamiast przyspieszyc dzialanie strony
    chyba ze tylko u mnie ona zamula

    klikam na przelewy 5s
    lokaty 3s
    konta 4s
    karty 4s
    kredyty 2s
    ustawienia 2s
    znow przelewy 12s
    twoj portfel 2s
    znow przelewy 9s

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 12. Data: 2013-06-02 11:01:08
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-02 10:54, zlotowinfo pisze:

    > kredyty 2s
    > znow przelewy 9s

    ... dla mnie wszystko jasne :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 13. Data: 2013-06-02 11:18:53
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2013-06-01 10:22, jj pisze:
    > kafelkowy :)

    W dodatku system obraził się na znak \ i już nie przyjmuje w tytule
    przelewu. Po powrocie do starego wyglądu system mnie teraz atakuje
    zaległym stosem nieprzeczytanych wiadomości z wyciągami. Debilom się
    nawet nie chciało przetestować pewnych zachowań.

  • 14. Data: 2013-06-02 13:01:11
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Pewnie wszystkie klony skafelkowało :)

    No właśnie nie bardzo. Idea trzyma się tradycji.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2013-06-02 14:28:31
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2013-06-01 10:22, jj pisze:
    > kafelkowy :)

    A u mnie nie działa przycisk "DALEJ" na głównej "powitalnej" stronie po
    zalogowaniu: >Zmiana wyglądu Bankowości internetowej Getinonline<

    Więc po zalogowaniu i tak nie mam dostępu do konta ;)

    --
    pzdr,
    michal

  • 16. Data: 2013-06-02 14:54:38
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
    > mnie to podejrzane.

    Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma zacienionych.

  • 17. Data: 2013-06-02 15:41:08
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2013-06-02 14:54, wiatrak pisze:>

    > Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma
    zacienionych.

    W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

    --
    pzdr,
    michal

  • 18. Data: 2013-06-02 17:06:48
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > zacienionych.
    >
    > W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

    W IE9 właśnie. W firefoxie jest OK. Totalna niedoróbka.

  • 19. Data: 2013-06-02 20:42:59
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    Interfejs nowy, a metody działania te same:
    - lokaty nieodnawialne zamieniają się w odnawialne
    - lokata na 3 miechy odnowiła mi się dziś na 2,5%, podczas gdy oprocentowanie nowej
    lokaty standardowej zakładanej w dniu dzisiejszym wynosi 3,5%, a promocyjnej 4%.
    Gdybym nie zauważył, to bym kisił kasę na 2,5%