  • 1. Data: 2013-05-30 19:45:31
    Temat: Wyższej Kulturze się w główce przewróciło.
    Od: azot <z...@g...pl>

    Chciałem znajomej pomóc założyć lokatę internetową na 4,2 %. Doszedłem do:

    https://aliorbank.pl/retail/extW68IDepositPP.do

    Myślałem, że wystarczy przelać kasę na lokatę bo przecież "pecunia non
    olet", a tam rubryka: "źródło pochodzenia środków." No i nie wiemy co
    wpisać.
    Moja znajoma czerpie kasę z nierządu, no i nie wiadomo pod co to
    podciągnąć. W ogóle aż strach pomyśleć czy by przyjęli jakby wiedzieli
    skąd ona te pieniądze ma.

    A fuj......

  • 2. Data: 2013-05-30 20:44:09
    Temat: Re: Wyższej Kulturze się w główce przewróciło.
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-05-30 19:45, azot pisze:

    > No i nie wiemy co
    > wpisać.

    To wybierz z listy odmowę odpowiedzi.

  • 3. Data: 2013-05-30 21:52:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 May 2013 19:45:31 +0200, azot napisał(a):

> [...]
    > Moja znajoma czerpie kasę z nierządu, no i nie wiadomo pod co to
    > podciągnąć. W ogóle aż strach pomyśleć czy by przyjęli jakby wiedzieli

    Muszą czymś karmić bik-dejta ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-05-30 22:35:09
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "azot" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moja znajoma czerpie kasę z nierządu, no i nie wiadomo pod co to
    > podciągnąć. W ogóle aż strach pomyśleć czy by przyjęli jakby wiedzieli

    Haha, gdy jakiś czas temu zakładałem telefonicznie lokatę, to pani
    zaskoczyłe mnie tym pytaniem. Na skutek oszołomienia odpowiedziałem
    zgodnie z prawdą, że środki pochodzą z handlu narkotykami, ale pani
    nie uznała odpowiedzi... więc wybrałem bezpieczniejszą (wydawało by się)
    opcję, że "z pracy", a na to pani: to ja wpiszę "inne". Wtedy zrozumiałem,
    że z wyższą kulturą nie wygram i przestałem się dziwić :)

  • 5. Data: 2013-05-31 07:56:41
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-30 19:45, azot pisze:
    > Chciałem znajomej pomóc założyć lokatę internetową na 4,2 %. Doszedłem do:

    > Moja znajoma czerpie kasę z nierządu,

    Rzucisz adres?
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 6. Data: 2013-05-31 10:07:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 31 May 2013 07:56:41 +0200, zgred napisał(a):

    > Rzucisz adres?

    Wiejska 4/6/8.

    AK

  • 7. Data: 2013-05-31 10:20:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Wiejska 4/6/8.

    Pani Biedroń, czy Anna G? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 8. Data: 2013-05-31 14:53:50
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pani Biedroń, czy Anna G? :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3

    Odwiedź psychiatrę. Masz skojarzenia godne schizofrenii paranoidalnej.

  • 9. Data: 2013-06-01 01:04:13
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > Myślałem, że wystarczy przelać kasę na lokatę bo przecież "pecunia non
    > olet", a tam rubryka: "źródło pochodzenia środków." No i nie wiemy co

    Nie sądzę żeby Alior sam sobie to pytanie wymyślił. Możemy się wkrótce
    spodziewać tego pytania także w innych bankach.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2013-06-01 06:11:16
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To dzięki historii z Chińczykami co codziennie wpłacali po kilka mln gotówką do kasy
    i transferowali do jakiegoś lewego banku na Ukrainie czy Białorusi. Było o tym głośno
    w gazetach i KNF im kazał zmiany zrobić to zrobili, że wpłacając deklarujesz
    pochodzenie.