  • 1. Data: 2023-08-24 19:28:16
    Temat: Test dla Velo
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Dałem dziś zlecenie w Velo na przeniesienie(zamkniecie) konta w
    Paribasie - troche z ciekawości a troche z niechciejstwa jechania do
    marmurka.
    Zobaczymy jak im to pójdzie - najbliższy możliwy termin do wyboru był na
    31.08. Normalnie okres wypowiedzenia w marmurku to 30 dni.
    Oplatę za karte pobierają 8-go - Konto wyczyściłem na null.

    Ciekawe czy się zamknięcie powiedzie ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2023-08-29 13:37:02
    Temat: Re: Test dla Velo
    Od: Waldek <m...@n...to>

    W dniu 2023-08-24 o 19:28, Waldek pisze:
> [...]
    > 31.08. Normalnie okres wypowiedzenia w marmurku to 30 dni.
    > Oplatę za karte pobierają 8-go - Konto wyczyściłem na null.

    Dzis dostalem sms ze zamkniecie zostalo zrealizowane
    - ciekawe bo date wyznaczylem na 31.08 :)

    Tak czy siak - jesli wszystko bedzie OK
    to niezły patent na zamykanie kont w innych bankach

    Pozdro

  • 3. Data: 2023-08-29 13:48:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 13:37:07 UTC+2 Waldek napisał(a):

    > Dzis dostalem sms ze zamkniecie zostalo zrealizowane
    > - ciekawe bo date wyznaczylem na 31.08 :)

    Ale od kogo ten sms - od getoutu czy od francuza?

    > Tak czy siak - jesli wszystko bedzie OK
    > to niezły patent na zamykanie kont w innych bankach

    Dobrze to ująłeś - "jeśli".
    To jednak jest getout.
    "Uwaga, tam jednak też same baby..." ;>

  • 4. Data: 2023-08-29 13:51:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 24 sierpnia 2023 o 19:28:18 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    > 31.08. Normalnie okres wypowiedzenia w marmurku to 30 dni.
    > Oplatę za karte pobierają 8-go - Konto wyczyściłem na null.

    A tak ogólnie to nie ma we francuzie opcji zamknięcia konta przez ST?
    Sam nie sprawdzę, bo mi nie działa w "dużej" przeglądarce, a na smarkofonie nie chce
    mi się szukać.
    Kartę kredytową można wypowiedzieć przez ST - choć kiedyś nie można było
    i wypowiedzieć pierwszą musiałem iść do marmurka, co bardzo się nie podobało pani,
    która musiała się tym zająć.
    Drugą już wypowiedziałem przez net.

    Hmm, a tej opłaty za kartę, co by pobrali 8 września, nie będziesz im winien?

  • 5. Data: 2023-08-29 21:53:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > A tak ogólnie to nie ma we francuzie opcji zamknięcia konta przez ST?

    Raczej nie ma - albo buty, albo infolinia
    gdzie trzeba się ponoć zmagać z dość upierdliwą konsultantką
    Coś ma się zmienić w tym temacie - chyba kolejne regulacje UE
    - że każde rozwiązanie umowy ma wymagać tylko 3 kliknięć ze strony
    klienta ;)

    > Hmm, a tej opłaty za kartę, co by pobrali 8 września, nie będziesz im winien?

    Jeśli konto zostanie zamknięte to raczej nie ;) bo gdzie debet wpiszą ?
    Sprawdzę 1.09 - bo zlecenie na zamkniecie wystawiłem z datą 31.08
    - ale IMO banki mają jakieś swoje "wewnętrzne" regulacje w tym zakresie
    skoro ich nie obowiązuje 30dn okres wypowiedzenia.

    Ano zobaczymy

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2023-08-29 22:18:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-29 o 21:53, Waldek pisze:

> [...]
    > - ale IMO banki mają jakieś swoje "wewnętrzne" regulacje w tym zakresie
    > skoro ich nie obowiązuje 30dn okres wypowiedzenia.

    Żeby się nie okazało, że ten przyspieszony termin zamykania
    polega na umowie między bankami na obsługę tego co tam spłynie
    u Francuza do końca miesiąca (lub tych 30 dni wypowiedzenia ale
    liczonych klasycznie
    od konca kolejnego okresu rozliczeniowego).

  • 7. Data: 2023-08-31 20:56:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    >[...]
    > Coś ma się zmienić w tym temacie - chyba kolejne regulacje UE
    > - że każde rozwiązanie umowy ma wymagać tylko 3 kliknięć ze strony klienta
    > ;)

    Nie popieram, bo to hodowanie ludzi, którzy najpierw klikną, potem
    pomyślą, a jeszcze potem mają pretensje. Tylko nie do siebie...
    I może jeszcze 14 dni na rezygnację bo przecież rozwiązano "zdalnie"?

    Arek

  • 8. Data: 2023-09-01 08:30:40
    Od: Waldek <m...@n...to>

    W dniu 2023-08-29 o 22:18, cef pisze:

    > Żeby się nie okazało, że ten przyspieszony termin zamykania
    > polega na umowie między bankami na obsługę tego co tam spłynie

    No i konta we francuzie Ni-Ma ;)
    Velo uwinął się w 7 dni - super

    Pewnie jeszcze skorzystam z ich usług
    a na pewno tam, gdzie to utrudniają ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2023-09-01 10:37:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Sep 2023 08:30:40 +0200, Waldek wrote:

    > No i konta we francuzie Ni-Ma ;)
    > Velo uwinął się w 7 dni - super
    >
    > Pewnie jeszcze skorzystam z ich usług
    > a na pewno tam, gdzie to utrudniają ;)

    A zalogowałes sie do francuza?

    Bo to nie jeden bank tak chyba mial "umowa na konto to umowa na konto.
    A umowa na dostęp przez internet ... tej pan nie wypowiedział :-)

    No cóż - Velo chyba nie ma za co chwalic - stardardowe API, z którego
    Velo skorzystał.
    Zakładam, ze wiele innych to juz potrafi ... tylko co - jak wypowiesz
    we francuzie, to tak szybko nie zrealizują?

    J.

  • 10. Data: 2023-09-01 15:35:16
    Od: Waldek <m...@n...to>

    W dniu 2023-09-01 o 10:37, J.F pisze:

    > A zalogowałes sie do francuza?

    Yes, i zablokowalem zgody marketingowe

    > A umowa na dostęp przez internet ... tej pan nie wypowiedział :-)

    Ramowke zamkne przy okazji, ale za karte juz mnie nie skubną ;)

    > Zakładam, ze wiele innych to juz potrafi ... tylko co - jak wypowiesz
    > we francuzie, to tak szybko nie zrealizują?

    Nie - 30 dni