  • 11. Data: 2023-08-29 09:58:09
    Temat: Re: getin miesza
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 22:43:05 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > BTW lepsza nazwa to NFC (tak, wiem, historycznie itd).
    >
    > Mi się folia łuszczy na nowych kartach. A w końcowej fazie ważności
    > niektórych kart nie mam już warstwy z miejscem na podpis i paskiem
    > magnetycznym. Stare takie nie były.

    Stare były ważne rok i tylko rok się w portfelu pocieruchowały.
    Nawet 3 lata to jednak nie 5 lat.
    Choć sreberko z wypukłych po pół roku znika.

  • 12. Data: 2023-08-29 10:03:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 22:40:02 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bez przesady. Właściwie to jaki mają problem?

    Problem pewien mają ci, co wg wyroku by już "nadpłacili".
    Tej "nadpłaty" nie zobaczą - a frankowicze wygrani
    w innych bankach mają szansę.
    A że z getoutem najłatwiej wygrać
    plus to, że kredytów frankowych nie udzielają
    już od tak dawna, że prawie wszystkie są "nadpłacone",
    powoduje ból d4 spóźnialskich cwaniaków,
    co chcieli, by inni im drogę przetarli.
    Ale jeszcze sporo mogą ugrać wygrywając zakończenie
    spłat np. 10 lat wcześniej.

  • 13. Data: 2023-08-29 11:05:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 22:43:02 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    >
    > Mi się folia łuszczy na nowych kartach. A w końcowej fazie ważności
    > niektórych kart nie mam już warstwy z miejscem na podpis i paskiem

    Stare były na rok, bo sie pasek scierał :-)
    styki chipa sie sie wycierały.
    A teraz, gdy wazne NFC, to karte klient ma dlugo, i sie co inne
    objawia :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-08-29 11:09:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 22:39:59 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Bez przesady. Właściwie to jaki mają problem?

    kredyty frankowe, i tylko je zostawiono w starym getinie.
    Wiec jak teraz klient pojdzie do sądu i wyprocesuje jakis zwrot,
    to "nie mamy pana pieniedzy".

    Ba - zgodnie z teoria dwóch zobowiazan, to ciekaw jest, czy nie bedzie
    tak, komornik z nich sciągnie naleznosć dla banku, a syndyk ich
    naleznosci nie odda.
    To by było przegiecie ... wiec czym predzej do sądu, zdążyc przed
    wyborami :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-08-29 12:07:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 11:09:35 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Ba - zgodnie z teoria dwóch zobowiazan, to ciekaw jest, czy nie bedzie
    > tak, komornik z nich sciągnie naleznosć dla banku, a syndyk ich
    > naleznosci nie odda.

    Dokładnie taka sama finta w fincie w fincie mi przyszła do głowy.
    Jeśli zasądzony zostanie wzajemny zwrot świadczeń, a nie kompensacja,
    to komornik ściągnie z frankowicza kwotę kredytu, a frankowicz będzie musiał
    się ustawić w kolejce daleko za Skarbem Państwa, ZUSem i BFG
    i swojej kasy nie zobaczy nigdy.
    To byłby numer.

    > To by było przegiecie ... wiec czym predzej do sądu, zdążyc przed
    > wyborami :-)

    Ta, zdążą ;P
    Chyba że wywołają zamieszki, zostanie wprowadzony stan wyjątkowy i wybory się
    przesuną ;P

  • 16. Data: 2023-08-29 14:05:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 01:03:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > powoduje ból d4 spóźnialskich cwaniaków,
    > co chcieli, by inni im drogę przetarli.
    > Ale jeszcze sporo mogą ugrać wygrywając zakończenie

    Ba - moga sie domagac spłaty od BFG czy Skarbu Panstwa, skoro tak ich
    wrobiono :-)

    J.

  • 17. Data: 2023-08-29 14:12:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 03:07:03 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    >
    > Ta, zdążą ;P
    > Chyba że wywołają zamieszki, zostanie wprowadzony stan wyjątkowy i wybory się

    Zaraz będą wybory na prezydenta.
    Tylko Dudzie juz nie zalezy, a następcy ... obiecają.

    No i jest jeszcze TSUE :-)

    Zobaczymy co tam Czarnecki z Giertychem wyprocesują, ale to szybko nie
    będzie, i oni mogą więcej :-)

    J.

  • 18. Data: 2023-08-29 17:55:07
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 sie 2023 o 11:05, J.F pisze:

    > teraz, gdy wazne NFC, to karte klient ma dlugo, i sie co inne objawia

    Odkleja się folia ze smartfonu?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 19. Data: 2023-08-29 17:59:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 17:55:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Odkleja się folia ze smartfonu?...

    folia z karty, farba, itp ...

    J.

  • 20. Data: 2023-08-29 18:04:51
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 sie 2023 o 16:09, Dawid Rutkowski pisze:

    > Jakie "zamiast"?

    Gdy kończyła się MC -- dostał Visę;
    gdy kończyła się Visa -- dostał MC?

    > Nono, to dopiero odkrycie, że visa oraz mc mają różne numery.

    Visa Velo ma inny niż Visa Getin;
    MC Velo ma inny niż MC Getin?...

    > Najpierw zdziera się sreberko z wytłaczanych cyferek na wypukłych kartach.

    Z mojej nie zdarło się.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s