  • 1. Data: 2004-06-04 10:13:20
    Temat: generoanie konta w standardzie NRB-jak?
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie: czy na podstawie numeru konta w starym formacie, da sie jakos
    wygenerowac numer w standardzie NRB?
    Po prostu chce oddac pieniadze osobie z mojej rodzinki, ktora bardzo czesto
    robi nam rozne prezenty gotowkowe. Dla mnie jest to krepujace i chce to
    oddac....

    Pozdrawiam sanula

    PS. Konto jest w Banku BPHahahaha

  • 2. Data: 2004-06-04 10:26:41
    Temat: Re: generoanie konta w standardzie NRB-jak?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Mam pytanie: czy na podstawie numeru konta w starym formacie, da sie jakos
    > wygenerowac numer w standardzie NRB?
    Praktycznie się nie da, każdy bank robi to na swój sposób,
    często w nowym numerze nie widać żadnego logicznego związku ze starym.

    Ale jak się pospieszysz, masz szanse zdążyć wysłać przelew na stary nr,
    do końca czerwca w zasadzie powinien być obsługiwany.
    Ale najlepiej zadzwoń do BPHahahaha i się upewnij.

    St.

  • 3. Data: 2004-06-04 10:36:32
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > PS. Konto jest w Banku BPHahahaha

    Widzę, że już się na dobre przyjęło ;)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-04 10:46:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Widzę, że już się na dobre przyjęło ;)

    Bo jest niezłe ;-)) Czekam jaką nazwę Bartol wymyśli dla mbanku ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-04 14:59:11
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    czesto
    > robi nam rozne prezenty gotowkowe. Dla mnie jest to krepujace i chce

    Mozna choć to nie generacja

    10601406-300000717465 stary numer
    LK 10600076 0000 300000717465 nowy numer
    pozostaje wyliczyć liczbę kontolną po prostu bank zmienil numer
    rozliczeniowy oddziału i dopisał cztery zera

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2004-06-04 16:57:12
    Od: "Pulemiot" <p...@o...pl>

    jest tak jak napisał drakan. poza tym bepeh pryjmuje nadal przelewy na stare i
    bardzo stare numery rachunków.

    P.

  • 7. Data: 2004-06-17 06:12:15
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozostaje wyliczyć liczbę kontolną po prostu bank zmienil numer
    > rozliczeniowy oddziału i dopisał cztery zera

    I tu należy się cieszyć, że tak zrobił, bo np PKO BP zmienił zupełnie numer,
    w związku z czym mam już trzeci, różny całkowicie od dwóch pozostałych (też
    różniących się między sobą) numer rachunku. Tym razem NRB.

    Pozdrawiam

    PshemeK