  • 1. Data: 2004-06-04 09:54:20
    Temat: KB24 - zaawansowane wyszukiwanie nie dziala?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Probuje wlasnie wyszukac przelew w zaawansowanym
    wyszukiwaniu operacji.
    Wybieram dowolnego kontrachenta ktoremu przelewalem
    pieniadze, okras np. 60 dni i system zwraca pusta liste.

    Jakis blad?

    Przelewy napewna sa itd.
    Moge je wyswietlic w historii operacji, ale teraz potrzebuje
    liste przelewow tylko do US (dla banku) i nie moge
    takowej wygenerowac.

    Czy ktos wie co z tym zrobic?

    JJ

    --
    Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
    fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.

  • 2. Data: 2004-06-04 15:04:30
    Temat: Re: KB24 - zaawansowane wyszukiwanie nie dziala?
    Od: "PeGaZ" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyszukiwaniu operacji.
    > Wybieram dowolnego kontrachenta ktoremu przelewalem
    > pieniadze, okras np. 60 dni i system zwraca pusta liste.

    Wyglada na ta ze blad - mi tez nie dziala, ale jedno mi sie udalo. Jezeli masz
    zdefiniowany tylko 1 urzad skarbowy to wchodzisz w zakladke "przelewy i
    zlecenia", wybierasz Przelewy -> zrealizowane, i przy wyszukiwaniu
    zmienisz "wszyscy kontrahenci" na "tylko kontrahenci urzędów skarbowych" i
    zostawiasz w kolejnej liście "dowolny odbiorca" - po ustawieniu okresu szukasz -
    ja znalazlem (ale ja miałem tylko 1 przelew ;) ), co ciekawe, jak
    uszczegółowiłem "dowolny odbiorca" na mój US to nie znalazł :(

    PeGaZ

  • 3. Data: 2004-06-04 15:14:39
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    Przed chwilą sprawdziłem - u mnie działa - zrobiłem tak jak Ty dowolny
    kontrahent i 60 dni. Moze zmień parametry wyszukiwania?
    pozdro
    Marcin

  • 4. Data: 2004-06-04 16:29:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Przed chwilą sprawdziłem - u mnie działa - zrobiłem tak jak Ty dowolny
    > kontrahent i 60 dni. Moze zmień parametry wyszukiwania?

    Faktycznie z "dowolnym" zadzialalo.
    Dziwny jest ten system :)

    Dzieki.