  • 1. Data: 2004-02-12 18:48:30
    Temat: gdzie zalozyc konto firmowe ?
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    witam

    zakladam wlasnie z kumplem spolke jawna
    i zastanawiam sie w jakim banku zalozyc konto

    poczatkowo chcialem w Multibanku jednak tam zakladaja konta
    tylko osobom prowadzacym dz.gosp., wolnym zawodom i sp. cywilnym

    jaki bank polecacie ?

    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2004-02-12 19:13:38
    Temat: Re: gdzie zalozyc konto firmowe ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@n...pl> wrote:
    > zakladam wlasnie z kumplem spolke jawna
    > i zastanawiam sie w jakim banku zalozyc konto

    Hmmm
    Sprawdz (ale do konca nie jestem pewien).
    VW Bank direct, BZ WBK (pakiet niebieski), DB PBC, KB, ewentualnie PKO BP

  • 3. Data: 2004-02-12 19:45:58
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > Hmmm
    > Sprawdz (ale do konca nie jestem pewien).
    > VW Bank direct, BZ WBK (pakiet niebieski), DB PBC, KB, ewentualnie PKO BP

    bzwbk zdecydowanie odpada,

    za zalozenie konta placi sie min. 30zl to jakas paranoja
    to tak jak bym musial zaplacic za wejscie do sklepu

    o kb slyszalem wiele zlego, pkobp podobnie
    db nie znam i nic nie moge o nim znalezc

    natomiast w VW Banku mam konto osobiste i odczucia
    jak najbardziej pozytywne

    jezeli nie znajde nic lepszego to pewnie zaloze konto wlasnie tam

  • 4. Data: 2004-02-13 15:12:02
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/12/2004 8:45 PM, Bob wrote:

    > bzwbk zdecydowanie odpada,
    >
    > za zalozenie konta placi sie min. 30zl to jakas paranoja
    > to tak jak bym musial zaplacic za wejscie do sklepu

    No, w innym "sklepie" wpuszczą za darmo, ale będziesz płacił wyższy
    "czynsz".

    Mam konto w DB PBC i jestem zadowolony (sp. z o.o.) 35 zł/ za
    prowadzenie /1,50 za przelew przez www.
    Przy pełnej obsłudze (modem) koszt ok. 100zł, 1 zł za przelew.
    Mankamentem jest skromna oferta kartowa, ale generalnie polecam, bo
    koszty umiarkowane.
    Miałem kiedyś (jako DG) Biznes Lider w Peako SA - ale wtedy nie było
    obsługi via net, a i cena chyba ostatnio wzrosła.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-02-13 22:09:23
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > Bob
    >
    > spróbuj w Nordea 9 za prowadzenie , 0,60 za przelew - pakiet eFirma karta
    Visa Electron za darmo

    mart

  • 6. Data: 2004-02-13 22:52:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > poczatkowo chcialem w Multibanku jednak tam zakladaja konta
    > tylko osobom prowadzacym dz.gosp., wolnym zawodom i sp. cywilnym

    Jeśli nie przeraża Cię cena 0,60 zł za przelew i 0,40 za zlecenie stałe, to
    Nordea wydaje się ciekawą propozycją (o ile spółka ma tylko dwóch
    wspólników).

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-02-14 09:08:16
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > Jeśli nie przeraża Cię cena 0,60 zł za przelew i 0,40 za zlecenie stałe,
    > Nordea wydaje się ciekawą propozycją (o ile spółka ma tylko dwóch
    > wspólników).

    jest jeszcze jedna sprawa, otoz spodziewam sie miesiecznie od 100-500
    przelewow na taka sama kwote i chcialbym, aby bank identyfikowal
    mi wplacajacych (kto zaplacil a kto nie), robienie tego recznie to bardzo
    czasochlonna operacja (roznie rozne rzeczy wpisuja w tyt. przelewu)

    znalazlem w ofercie Fortis Banku usluge MultiC@sh, wtedy bank
    idyntyfikuje wplaty, jednak kosztuje to sporo

    50zl za prowadzenie konta + 100zl za usluge i 20gr za kazda wplate
    czy inne banki oferuja taka usluge ?
    oczywiscie w bardziej konkurencyjnej cenie

    pozdrawiam
    Bob

    p.s.
    jeszcze kwestia zwiazana z ZUS

    jezeli jestem zatrudniony na umowe o prace i firma placi za mnie skladki na
    ZUS
    czy w momencie uruchomienia spolki bede musial ZUS oplacac jeszcze raz ?

  • 8. Data: 2004-02-14 10:25:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@n...pl> wrote:
    > znalazlem w ofercie Fortis Banku usluge MultiC@sh, wtedy bank
    > idyntyfikuje wplaty, jednak kosztuje to sporo

    Systemy home (office) bankingu oferuje wiekszosc bankow. Musisz po prostu
    znalezc najtanszy i zintegrowac go ze swoim programem ksiegujacym (jesli
    takowy masz).
    Popatrz na oferty wszystkich bankow w zakresie bankowosci elektronicznej dla
    firm.

  • 9. Data: 2004-02-14 10:35:49
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/14/2004 10:08 AM, Bob wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > ZUS
    > czy w momencie uruchomienia spolki bede musial ZUS oplacac jeszcze raz ?

    Raczej tak - każda s.j., jedyny wspolnik z o.o., itd. to osobne tytuły -
    maksymalnie może być ich bodajże 14. Mogą byc róznice, w tym, co płacisz
    od konkretnych tytułów (ilośc zdrowotnych etc.).
    Ustawy pisza na zlecenie swych przełożonych sfrustrowani nieudacznicy,
    dlatego co drugi akt prawny wygląda jek zemsta na przedsiębiorcy.
    Vendetta rulez.

    Pzdr: Catbert