  • 1. Data: 2004-02-12 17:14:04
    Temat: Re: Czy nowe bankomaty BZWBK maja "wypustki"?
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    RobertSA wrote:

    > Czy taka wypustka jest "firmowa" w tym modelu?

    Zdjęcia nie zrobiłeś pewnie, co? Chyba jutro z ciekawości podjadę
    obejrzeć :-)))
    Jak się rozrośnie galeria bankomatów..., to będzie można porównywać z
    wzorcowymi modelami podejrzane maszyny, ale:
    coś Karol Ż. nie kwapi się, żeby wsadzić do galerii nowe zdjęcia, a i
    ekipa fotografująca coś chyba poczuła oddech zimy na plecach...

    Pozdrowienia,
    --
    luzyta

  • 2. Data: 2004-02-12 17:58:31
    Temat: Czy nowe bankomaty BZWBK maja "wypustki"?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Wczoraj korzystalem z bankomatu BZWBK w poznanskiej Castoramie (wewnatrz,
    przy wejsciu). Bankomat wygladal na jakis nowy typ. Wokol otworu na karte
    mial wypuklosc z dziurka, o ksztaltach oblych i wklesla w czesci srodkowej
    (tak jakby na palce przy wyjmowaniu karty). Pomny na sztuczki oszustow
    wezwalem stojacego obok ochroniarza i zapytalem, czy ta czesc bankomatu
    zawsze tak wygladala. Potwierdzil, ze tak, ale na super pewnego nie
    wygladal.
    Po chwili refleksji skorzystalem z tego bankomatu.

  • 3. Data: 2004-02-12 18:33:33
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-12 18:58, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako RobertSA
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Pomny na sztuczki oszustow
    > wezwalem stojacego obok ochroniarza i zapytalem, czy ta czesc bankomatu
    > zawsze tak wygladala. Potwierdzil, ze tak, ale na super pewnego nie
    > wygladal.

    Ehhh ... Robert - ty myślisz, że cieć (nhie używaj określenia
    ochroniarz) pracujący za góra 4 PLN za godzinę przejmuje się czymkolwiek ?
    On się martwi co by ktoś drzwi nie rozwalił, bo trzeba będzie kaskę
    zapłacić ... Pomijam statystyczne wyksztełcenie owych "ochroniarzy" jak
    i samą kwestię "bystrości" ...
    Dodam, że w żadnym wypadku nie nabijam się z tych ludzi ... jest mi ich
    po prostu żal ... Robią za darmo, rodzina na głowie ... odpowiedzialność
    majątkowa na głowie ... szef powtarza, że jak nie chce się zasuwać, 10
    innych jest na twoje miejsce ;) ...

    Zrób fotkę ;) I zapytaj mailem w bzwbk ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-02-12 18:42:20
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    > Zrób fotkę ;)

    looz, jutro zrobię, 'służbowo' ;-)

    --
    luzyta

  • 5. Data: 2004-02-12 20:02:59
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gfno$23r$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>:

    > Zdjęcia nie zrobiłeś pewnie, co? Chyba jutro z ciekawości podjadę
    > obejrzeć :-)))

    Mialem taki pomysl, ale moj aparat cyfrowy wyjechal wraz z zona na dluzej :(

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-02-12 20:06:03
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0ghd3$a8a$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>:

    > looz, jutro zrobię, 'służbowo' ;-)

    Trafisz, czy podac dokladne namiary?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-12 20:18:50
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    RobertSA wrote:
    > Trafisz, czy podac dokladne namiary?

    Żona wyjechała..... tak? ;-))))
    Myślę, że trafię.
    Jesli w to wątpisz, a zmysł przestrzenny mam kiepski,
    to podeślij mi proszę wskazówki na priva :-)
    --
    luzyta

  • 8. Data: 2004-02-12 20:23:32
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    LUZYTA wrote:

    > Żona wyjechała..... tak? ;-))))

    No proszę, jak się koleżanka zainteresowała ;-)))

  • 9. Data: 2004-02-12 21:02:10
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    czesc RobertSA!

    pytales o BZtu bankomat w Castoramie/poznan:

    jak pamietam taka byla, a pamietam bankomat bo stoi tam juz od blisko (moze
    nawet ponad?) roku, i korystalem z niego namietnie, mieszkajac jescze
    niedawno na kosmonautów

    mysle ze jest ok, mnie z konta po korzystaniu z niego nie ubywalo nagle i
    niespodziewanie ;) a "optycznie-wypustkowo" on sie nie zmienial w czasie
    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-02-12 21:03:57
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Trafisz, czy podac dokladne namiary?

    jak to powiedziec: obok bankomatu stoi ochroniarz czy obok ochroniarza
    stanal bankomat... ;)

    zbyszko janke