  • 1. Data: 2004-02-12 15:29:11
    Temat: Sezam i maile
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Powiadomienia SMS o:

    * logowaniu do systemu,
    * bieżącym saldzie rachunku,
    * odrzuceniu przelewu,
    * przekroczeniu dostępnego salda,
    * przekroczeniu określonej kwoty salda (powyżej i poniżej wybranej
    wartości),
    * realizacji przelewu,
    * wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty,
    * wypływie z rachunku powyżej zdefiniowanej kwoty,
    * odnowieniu lokaty,
    * wygaśnięciu lokaty

    Czy takie same informacje mozna dostawac na e-mail? I to nie sezamowy, a
    dowolny. A moze ktos zrobi zrzut ekranu z definiowaniem powiadomien
    e-mailem i mi podesle (dodajac pl na koncu adresu)? Bo demo nie
    znalazlem, a informacje na www sa niepelne.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-02-12 15:40:40
    Temat: Re: Sezam i maile
    Od: p...@p...onet.pl

    > e-mailem i mi podesle (dodajac pl na koncu adresu)? Bo demo nie

    Słabo szukałeś:
    http://www.bphpbk.pl/static/demo/index.html

    zakładka powiadomienia

    Piotrek