  • 11. Data: 2003-05-16 14:00:06
    Temat: Re: gdzie zainwestowałbyś 1 000 000 PLN
    Od: "Viacomp" <b...@u...viacomp.com.pl>

    W siebie, swoją firmę

    przy obecnych oprocentowaniach w bankach + stopach zwrotu z różnych funduszy
    powierzanie im pieniędzy to strata czasu

    faktem jest że mamy kryzys, lecz z drugiej strony właśnie w takich czasach
    gdy wiele firm dookoła się zwija - jeśli masz kapitał to można wejść na
    rynek

  • 12. Data: 2003-05-17 07:38:56
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > pytanie z typu bezsensownych ale chcę poznać opinie grupy
    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    W alkohol, jest najbardziej oprocentowany ;-)))))))))))))))))))))

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

    A to Kreska: www.galeria.animal.pl/pokaz.php?id=4187

  • 13. Data: 2003-05-17 09:10:39
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > 500.000 - bank z dobrym oprocentowaniem
    > 300.000 - obligacje SP
    > 200.000 - pograłbym na giełdzie albo próbował załozyć własną firmę.

    A jak wyzej, z tym, ze te 200 000 pogralbym na Foreksie :)

    Malin

  • 14. Data: 2003-05-17 11:44:40
    Od: m...@p...onet.pl

    Rywin prosił Michnika o drobny datek w wysokości 17,5 miliona. A Ty chcesz tylko
    50 tys. dać na tacę? Śmiechu warte!
    Przy pomocy takiej kwoty to warto rozkręcić własny biznes.

    I tu pytanie - co warto założyć?

    Stacja beznynowa (franchnsing z markową siecią)
    Restauracja, bar
    Hipermarket, supermarket
    Klub muzyczny, knajpa

    Ja bym chciał mieć własne kino. Ale teraz liczą się tylko multimolochy, gdzie
    jeden kosztuje ok. 15 milionów. To za mało! To może wyypożyczalnia kaset i tu
    też umowa franchsingowa np. z Beverly Hills.

    A może Cyber Cafe mBanku?

  • 15. Data: 2003-05-17 13:20:01
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    A ja bym:

    500 000 fundusze obligacyjne - kilka roznych towarzystw
    250 000 fundusz akcyjny - chyba skarbiec akcja
    250 000 lokata overnight - na drobne wydatki ;D

    Pozdrawiam
    kk

  • 16. Data: 2003-05-17 13:35:56
    Od: j...@p...onet.pl

    > Rywin prosił Michnika o drobny datek w wysokości 17,5 miliona. A Ty chcesz
    tylko
    > 50 tys. dać na tacę? Śmiechu warte!

    Moze pomoc w rachunkach? 17,5 mln do 400mln za Polsat daje 4,375%, 50tys. do
    miliona stanowi 5%, wiec moze zanim cos napiszesz, pomysl?

  • 17. Data: 2003-05-17 13:36:07
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > A ja bym:
    >
    > 500 000 fundusze obligacyjne - kilka roznych towarzystw
    > 250 000 fundusz akcyjny - chyba skarbiec akcja

    Dlaczego akurat Skarbiec Akcja ? Myslisz, ze on sie jeszcze kiedys odbije od
    dna ? Fakt, ze obecnie (od poczatku roku) zachowuje sie dosc sympatycznie
    wcale, IMHO, dobrze nie wrozy na przyszlosc.

    MAd Hat
    ter

  • 18. Data: 2003-05-17 15:08:50
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ba5dt0$qjb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > dna ? Fakt, ze obecnie (od poczatku roku) zachowuje sie dosc sympatycznie
    > wcale, IMHO, dobrze nie wrozy na przyszlosc.

    Nie powiedzialem na jak dlugo w Skarbiec Akcja ;-)
    Pozdrawiam
    kk

  • 19. Data: 2003-06-03 07:09:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > dna ? Fakt, ze obecnie (od poczatku roku) zachowuje sie dosc sympatycznie
    > wcale, IMHO, dobrze nie wrozy na przyszlosc.

    A co w nim takiego niesympatycznego?

    Pozdrawiam,
    Washko