  • 1. Data: 2003-11-01 23:02:28
    Temat: gdzie wziac kredyt?
    Od: "siwy" <m...@o...pl>

    Potrzebuje 1000zl. chce rozlozyc raty na ok 5mies. Niestety w Banku Slaskim
    (mam w nim konto)nie chca mi udzielic bo mam zbyt mala wyplate. Prosze o
    pomoc. Gdzie moglbym wziac taki kredyt (mam umowe pracy na stale i
    uregulowany stosunek) ale taki bezpieczny jak w banku. Prze biezpieczny
    rozumiem ze na umowie nie ma zadnych "kroczkow" i ze z 1000zl za chwile nie
    zrobi sie 2000 do oddania itp.

  • 2. Data: 2003-11-02 10:34:17
    Temat: Re: gdzie wziac kredyt?
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "siwy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje 1000zl. chce rozlozyc raty na ok 5mies. Niestety w Banku
    Slaskim

    najtaniej przy takich kwotach jest poprosic o przyznanie salda debetowego a
    nie pozyczki, zalatwiasz to w banku w ktorym masz jakies tam konto, jesli ci
    nie przyznaja - to zmien bank na taki w ktory ci to dadza - moze nawet od
    reki