  • 1. Data: 2003-11-01 17:41:25
    Temat: Inteligo - nagroda - portfel
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Zalozylem lokate promocyjna z gwarantowana nagroda - portfel.
    W regulaminie napisane jest ze bank wysyla nagrode po miesiacu od momentu
    zdeponowania srodkow na lokacie.

    Jak to jest w praktyce?

    Ja juz czekam dluzej niz miesiac.

    --
    U W A G A !
    Usun z adresu email wszystkie: 007

  • 2. Data: 2003-11-01 17:43:03
    Temat: Odp: Inteligo - nagroda - portfel
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik RakS <0...@0...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo0r2l$7m7$...@i...gazeta.pl...
    > Zalozylem lokate promocyjna z gwarantowana nagroda - portfel.
    > W regulaminie napisane jest ze bank wysyla nagrode po miesiacu od momentu
> [...]

    Ja dostalem jakies 1,5 msc od zalozenia lokaty.

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2003-11-01 19:31:43
    Temat: Re: Inteligo - nagroda - portfel
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    > Ja dostalem jakies 1,5 msc od zalozenia lokaty.
    > Pozdr. Michal

    U mnie podobnie