  • 1. Data: 2003-11-01 20:40:37
    Temat: [INTELIGO] zakładanie konta - krótkie
    Od: RS <u...@k...pl>

    Witam wszystkich

    "Zmuszony" rzeczywistością (prawie same bankomaty PKO BP koło domu, pracy)
    zdecydowałem się na założenie konta w INTELIGO więc:

    czwartek 23:10 wypełniłem wniosek na stronach banku
    piątek 10:15 telefon z Inteligo potwierdzający mój wniosek
    sobota wolne (przynajmniej dla mnie)
    niedziela wolne (przynajmniej dla mnie)
    poniedziałek 12.20 telefon z Firmy kurierskiej, kiedy mogą dostarczyć,
    chcieli na rano ale nie pasowało mi
    wtorek 17:15 kurier dostarczył przesyłkę - nienaruszoną
    wtorek 17:30 jestem już po aktywacji konta, karty itd
    wtorek 18:00 przelałem trochę kasy na nowe konto ...
    środa 11:20 SMS z Inteligo że kasa dotarła - cała
    środa 11:30 sprawdziłem przez WAP - nie kłamali

    ogólnie wrażenia mocno pozytywne, jeśli chodzi o proces otwierania rachunku
    resztę się zobaczy ...

    --
    pozdrawiam
    RS

  • 2. Data: 2003-11-02 19:42:58
    Temat: Re: [INTELIGO] zakładanie konta - krótkie
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    Użytkownik "RS" <u...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > środa 11:30 sprawdziłem przez WAP - nie kłamali
    >
    > ogólnie wrażenia mocno pozytywne, jeśli chodzi o proces otwierania

    Jak dobrze uslyszec/przeczytac takie slowa :-))
    Zalozylam konto w czwartek i w piatek chyba do mnie dzwonili ale nie moglam
    odebrac, a bardzo pilnie potrzebuje nr mojego konta. Mam nadzieje ze u mnie
    tez tak bedzie :))

    Pozdrawiam
    KasiaA

  • 3. Data: 2003-11-03 08:23:00
    Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>

    Użytkownik Kasia A napisał:

> [...]
    > odebrac, a bardzo pilnie potrzebuje nr mojego konta. Mam nadzieje ze u mnie

    Numer i tak dostaniesz dopiero na umowie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

    ZANIM ZADASZ PYTANIE -> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 4. Data: 2003-11-03 17:19:10
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Numer i tak dostaniesz dopiero na umowie.

    Jak miło uslyszec te wszystkie pozytywne wieści, o których pisałem wczesniej
    osobom pytającym, czy wybrać Inteligo czy np. mBank! Widzicie, potweirdza się
    niniejszym i moje ponad dwu i pół letnie zadowolenie z konta INTELIGO. A teraz
    pouzywajcie, dopiero bedziecie zaprzyjaźnieni ze swoim komputerem i z witryną
    INteligo. Zyczę wszystkim również dużo satysfakcji. Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-11-03 17:23:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

> [...]
    > zaprzyjaźnieni ze swoim komputerem i z witryną INteligo. Zyczę
    > wszystkim również dużo satysfakcji. Pozdr.

    Nie rozumiem, dlaczego późne otrzymanie numeru jest pozytywne?
    Chyba nie jestes zupelnie obiektywny.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-03 17:26:09
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >0...@p...pl,

    >Nie rozumiem, dlaczego późne otrzymanie numeru jest pozytywne?
    >Chyba nie jestes zupelnie obiektywny.

    Chciałbys, żeby nawet kurier znał numer Twojego konta? Ja nie. Dlatego numer
    dostajesz dopiero na umowie ale to kwestia gustu. Poczekaj jeszcze tylko
    chwilkę i zaraz dostaniesz przesyłkę startową ale już możesz zacząć
    zapamietywać pierwsze cyfry 50 10205558 ..... Pozdr.

  • 7. Data: 2003-11-03 17:35:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

    > Chciałbys, żeby nawet kurier znał numer Twojego konta?

    A to kurier juz nie przynosi umowy? To po co przychodzi?
    Takiego kuriera jak przyszedl z Inteligo to ja sie boje do domu wpuscic ;)

    > Poczekaj jeszcze tylko chwilkę i zaraz dostaniesz przesyłkę startową

    Hę? Dostałem ją w maju 2001.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-03 20:50:02
    Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>

    Użytkownik sas napisał:

    > Chciałbys, żeby nawet kurier znał numer Twojego konta? Ja nie. Dlatego numer

    Ale i tak pozna. Ma go na umowie, którą sobie bierze. Poza tym numer
    konta to niech sobie zna.

  • 9. Data: 2003-11-03 20:55:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo6f1n$ip7$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Ale i tak pozna. Ma go na umowie, którą sobie bierze. Poza tym numer
    > konta to niech sobie zna.

    No wlasnie - moze cos wplaci? ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-03 20:56:13
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo6f1n$ip7$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Ale i tak pozna. Ma go na umowie, którą sobie bierze. Poza tym numer
    > konta to niech sobie zna.

    Juz raczej obawialbym sie o numer karty, ktora takze ma kurier.

    --
    Robert