  • 1. Data: 2004-08-30 10:59:39
    Temat: Menedżer Finansów 2004
    Od: "Leon " <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem zainteresowany zakupem Menedżera Finansów 2004 firmy Intelitech.
    Program pozwala m.in na pobieranie historii transakcji i sald z posiadanych
    rachunków w Inteligo i mBanku.
    Z tego co wiem żeby automatycznie pobrać wyciąg lub saldo należy podać
    w konfiguratorze id i hasło do serwisu banku.

    Czy ktoś z Was posiada te oprogramowanie ?
    Czy można zaufać tej firmie podając id i hasło (oni zapewniają, że tak ;)
    Jak ma się wykorzystywanie id i haseł tworząc program bez zgody banku?
    Jakie są niebezpieczeństwa z tym związane?

    Proszę o komentarze
    Leon

  • 2. Data: 2004-08-30 12:27:49
    Temat: Re: Menedżer Finansów 2004
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Leon " <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak ma się wykorzystywanie id i haseł tworząc program bez zgody banku?
    > Jakie są niebezpieczeństwa z tym związane?

    Ja bym nie ryzykowal. W gre wchodzi dostep do Twojego konta, i chocby kazdy
    zapewnial, ze haslo nie zostanie nigdzie indziej przeslane - nie zaufałbym.

    --
    Pozdrowienia