  • 1. Data: 2003-06-25 14:23:15
    Temat: gdzie odlozyc
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    mam malutka (z punktu widzenia banku) sumke - powiedzmy tysiac-pare
    tysiecy pln. Zalozmy ze przez rok nie bede musial miec do nich
    dostepu tzn moge je bezpiecznie wlozyc na konto z ktorego nie moge
    (bez straty procentow) wyjac prze uplywem roku.

    Jakie konto/fundusz/papiery/itd byscie mi polecili? Obecnie korzystam
    z mBanku (zwykle kontko, nie eMax).

    Ile dokladnie za rok wyjme, jezeli teraz wloze np. 1000pln?
    Jaka bedzie rzeczywista "wartosc" tych pieniedzy (tzn - chyba musze
    odjac inflacje roczna zeby wiedziec o ile wzrosla wartosc moich
    oszczednosci, biorac pod uwage wzrost cen towarow/uslug w PL).

    Pozdrawiam :)

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------