  • 1. Data: 2002-05-09 17:10:31
    Temat: gdzie najdrozsze konto?:)
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ciagle sie wszyscy wypytuje gdzie jest najtansze konto? a moze ktos wie,
    ktor bank ma luksusowe ceny za ror?:)

  • 2. Data: 2002-05-09 17:12:46
    Temat: Re: gdzie najdrozsze konto?:)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Minik Bank - 1000 zl / msc =)

  • 3. Data: 2002-05-09 18:11:36
    Od: <k...@g...pl>

    > Minik Bank - 1000 zl / msc =)

    A CO TO ZA BANK - pewnie żart...
    Mój typ: Unikonto Premium w Millenium: 40 zł/m-c

  • 4. Data: 2002-05-09 18:15:18
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A CO TO ZA BANK - pewnie żart...
    Oczywiscie, ze zart =)

    > Mój typ: Unikonto Premium w Millenium: 40 zł/m-c
    Ja swoich nie mam, nigdy nie szukalem w tych kryteriach =)

  • 5. Data: 2002-05-09 18:46:53
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Rena napisala:
    > ciagle sie wszyscy wypytuje gdzie jest najtansze konto? a moze ktos wie,
    > ktor bank ma luksusowe ceny za ror?:)

    Np. 40 zl - citione, gdy saldo mniejsze niz 15 kzl; ale pamietam historie
    sprzed dwoch lat kiedy to BWE S.A. postanowil pozbyc sie drobnych
    klientow indywidualnych i wprowadzil oplaty: za otwarcie ror - 300zl,
    za zamkniecie - 350zl, za prowadzenie - 150zl miesiecznie.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2002-05-09 20:02:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mój typ: Unikonto Premium w Millenium: 40 zł/m-c

    eee tam, co powiecie na 95zl/mc - citigold
    a z firmowych jeszcze latwiej znalezc: BRE 140zl/mc, albo jeszcze lepsze BRE
    MSP 200zl/mc (karty dodatkowo) !!!

  • 7. Data: 2002-05-10 14:28:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek wrote:

    > eee tam, co powiecie na 95zl/mc - citigold

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni2s7.xml?/sid=32/
    lang=PL/502375-285180-18447
    * opłata za prowadzenie rachunku: negocjowana

    Ktoś tu kiedyś pisał, że wybrał się ponegocjować, ale dowiedział się, że
    te negocjacje to od 120 PLN/mc:-))

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-05-13 13:03:33
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Rena wrote:

    > ciagle sie wszyscy wypytuje gdzie jest najtansze konto? a moze ktos wie,
    > ktor bank ma luksusowe ceny za ror?:)

    Moze troszke rozszerzyc - gdzie najmniej zostanie korzystajac z ror (
    srednie saldo np 2 kzl - oplaty, prowizje z uwaglenieniem odstetk ( jakis
    standaryzowany koszyk uslug - wyciag , karta , pare przelwow , jakies
    zlecenie )

    ;)